ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONSULTANT ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ


KOWALCZYK J.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2011, wydanie III

cena netto: 43.90 Twoja cena  41,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TOM - Total Quality Management, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM, itp.

Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i współpracujących z nim przez wiele lat innych konsultantów w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych i sektora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne, itp.).

Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze. Coraz więcej bowiem organizacji w kraju, tak produkcyjnych, jak i usługowych, doskonaląc swój system zarządzania korzysta z pomocy różnego rodzaju jednostek doradczych i z reguły powstaje przy tym dylemat, jak w mnogości tego rodzaju jednostek - a szacuje się, że jest ich w kraju około 1000 - wybrać tę, która rzeczywiście pomoże organizacji w usprawnieniu systemu zarządzania.


Spis treści:

 

Wprowadzenie


Rozdział 1
Geneza konsultingu
Ogólne zasady i cele konsultingu
Konsulting w dziedzinie zarządzania jakością


Rozdział 2
Praktyczne aspekty konsultingu w czasie wdrażania systemu zarządzania jakością
Diagnoza stanu organizacji - audit wstępny
Ogólne założenia diagnozy
Przygotowanie programu diagnozy
Podstawowe niedociągnięcia w przeprowadzaniu diagnozy
2.2.Spotkanie (szkolenie) z zarządem organizacji
Program spotkania z kierownictwem
Korzyści z wdrożenia systemu
Opracowanie projektu polityki i celów jakości
Opracowanie wstępnej mapy procesów
Spotkanie z kierownictwem - najczęściej występujące mankamenty
Szkolenie załogi
Szkolenie kierownictwa organizacji
Szkolenie Pełnomocnika Jakości
Szkolenie właścicieli procesów i grup roboczych
Szkolenie auditorów wewnętrznych
Szkolenie załogi
Opracowanie dokumentacji systemu
Określenie ram systemu zarządzania
Ogólne wymagania dotyczące dokumentacji systemu
Podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem procesami
Procesowa dokumentacja systemu
Wymagania normy ISO 9001:2000 w odniesieniu do specyfiki organizacji
Niektóre mankamenty na etapie opracowania dokumentacji systemu
Wdrożenie dokumentacji systemu - doskonalenie systemu
Ogólne zasady wdrażania i doskonalenia systemu
Wdrażanie i doskonalenie systemu - mankamenty


Rozdział 3
Kodeks działania konsultanta
Merytoryczna sylwetka konsultanta
Psychospołeczne aspekty działania konsultanta
Kodeks etyki zawodowej konsultanta
Typowe błędy w praktyce działania konsultanta


Bibliografia


163 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022