ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE I MARKETING.PROBLEMY,BADANI


RED. STALEWSKI T.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W związku z masowością kształcenia rodzi się wiele pytań, a nawet niepokojów. W szczególności pojawia się pytanie, czy radykalny wzrost liczby studentów na zarządzaniu nie obniża jakości kształcenia na tym kierunku studiów. Niniejsze opracowanie jest skromnym wkładem do badań i dyskusji o problemach kształcenia przyszłych menedżerów w Polsce.

"Recenzowana książka jest oryginalną i wartościową pracą wzbogacającą naszą wiedzę na temat jakości usług edukacyjnych, na przykładzie konkretnego kierunku kształcenia w uczelni wyższej.

Artykuły, które składają się na tę monografię, tworzą swoisty portret jakości kształcenia na kierunku Zarządzanie i Marketing. Położono w nich szczególny naciski na próbę sformułowania cennych wskazówek i postulatów, niezwykle użytecznych dla praktyki doskonalenia jakości kształcenia. Jest rzeczą bezsporną, że stała troska o jakość nauczania ma ogromne znaczenia w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na coraz wymagającym rynku usług edukacyjnych".
Prof. dr hab. Jerzy Mączyński
Rektor Polsko-Czeskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Sportu "Collegium Glacense" w Nowej Rudzie

167 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022