ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 72.45 68,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ HARVARD BUSINESS REVIEW


wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne
Budowanie uczących się organizacji
Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów
Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie

Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią  sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne   stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może uczyć się sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review  cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.
Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
Zarządzanie procesem twórczym
Proces uczenia się organizacji
Wdrażanie innowacji w firmie
Rozwijanie potencjału intelektualnego

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Spis Treści

Nadchodzi nowa organizacja (7)
PETER F. DRUCKER

Organizacja oparta na wiedzy (29)
IKUJIRO NONAKA

Budowanie organizacji uczącej się (57)
DAVID A. GARVIN

Naucz mądrych ludzi, jak się uczyć (95)
CHRIS ARGYRIS

Postaraj się, by w Twojej firmie wykorzystywano obie półkule (127)
DOROTHY LEONARD I SUSAAN STRAUS

Co zrobić, by Twoja firma wyciągała wnioski z własnych doświadczeń? (159)
ART KLEINER I GEORGE ROTH

Badania, które zmieniają organizację (179)
JOHN SEELY BROWN

Zarządzanie potencjałem intelektualnym - co zrobić, by wykrzesać jak najwięcej z najlepszych ludzi? (209)
JAMES BRIAN QUINN, PHILIP ANDERSON I SYDNEY FINKELSTEIN

O autorach (239)

248 STRON,  format: A5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022