Publikacja ma na celu przedstawienie wybranych zagadnień z zakresu zarządzania w
sposób narzędziowy. Stąd dobór terminów nie jest głównych kluczem, natomiast
skupiono się na praktycznej przydatności prezentowanych treści - tak, aby czytelnik
mógł dany problem zrozumieć i zastosować w praktyce.
Tematyka problemów przyjętych w części 2 jest szeroka i interdyscyplinarna.
Prezentowane są zagadnienia związane z zarządzaniem i przewodzeniem w nowoczesnych
firmach, informacją w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zmianach w przedsiębiorstwie,
benchmarkingiem jako metodą usprawniania funkcjonowania przedsiębiorstwa, jakością w
usługach, systemami Six Sima, pobudzaniem kreatywności pracowników, głównym
harmonogramem produkcji oraz kontrolingiem jako narzędziem wspomagającym zarządzanie
przedsiębiorstwem.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości
Rozdział 2. Dobrze wiedzieć, co się dzieje
Rozdział 3. Panta rhei w biznesie
Rozdział 4. Ucz się od innych
Rozdział 5. Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzaniu kreatywności pracowników
Rozdział 6. Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP
Rozdział 7. W usługach jakość też jest ważna
Rozdział 8. Matematycznie udowodniona doskonałość, czyli o Six Sigma
Rozdział 9. Kontroling - system wczesnego ostrzegania
Bibliografia
142 strony, B5, miękka oprawa