ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE W WARUNKACH NIEPEWNOŚCI. HARVARD BUSINESS REVIEW


PRACA ZBIOROWA

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 86.90 Twoja cena  82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

  • Planowanie przyszłości firmy
  • Taktyka gry rynkowej
  • Niekonwencjonalne metody planowania projektów
  • Inwestowanie w przełomowe technologie
  • Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Harvard Business School Publishing skupia swoją uwagę na poszukiwaniu, kształtowaniu, współtworzeniu i publikowaniu w różnej formie tych idei i innowacji w zarządzaniu, które będą miały zasadniczy wpływ na środowisko biznesowe w ciągu najbliższej dekady. Będąc częścią Harvard University udostępnia najnowszą wiedzę o zarządzaniu - gwarancją są najwybitniejsi autorzy i profesorowie Harvard Business School oraz znani praktycy biznesu.


Spis treści

Strategia w warunkach niepewności
HUGH COURTNEY, JANE KIRKLAND I PATRICK VIGUERIE

Zabiegaj o przyszłość firmy
GARY HAMEL I C.K. PRAHALAD

Firma, która się uczy
ARIE P. DE GEUS

Właściwa gra - teoria gier w biznesie
ADAM M. BRANDENBURGER I BARRY J. NALEBUFF

Odkrywcze planowanie - krok po kroku
RITA GUNTHER MCGRATH I IAN C. MACMILLAN

Podejmowanie decyzji - myślenie wstecz i w przód
HILLEL J. EINHORN I ROBIN M. HOGARTH

Przełomowe technologie - bądź na fali
JOSEPH L. BOWER I CLAYTON M. CHRISTENSEN

Podążanie z duchem czasu - konkurowanie w zmiennych warunkach rynkowych
KATHLEEN M. EISENHARDT I SHONA L. BROWN

O autorach

220 stron, A5, twarda oprawa z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022