ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NAJWAŻNIEJSI KLIENCI CZYLI KEY ACCOUNT MANAGEMENT W PRAKTYCE


TUREK S.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 75.00 Twoja cena  71,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta jest napisana na podstawie 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. W książce tej znajdują się doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertela strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych.

Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (HiTech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych.

Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:

- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);

- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;

- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.


Spis treści

PRZEDMOWA

1. SPRAWDŹ, CZY WARTO PRZECZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ

Dlaczego warto przeczytać tę książkę

Do kogo skierowana jest książka i czego można się z niej dowiedzieć

Nawigacja i trzy warstwy komunikacji

Etyka w biznesie

2. JAKICH KLIENTÓW UZNAĆ ZA KLUCZOWYCH I JAK ZORGANIZOWAĆ Z NIMI WSPÓŁPRACĘ

Dlaczego warto zajmować się najlepszymi klientami w sposób szczególny

Definicja kluczowego klienta

Miejsce kluczowego klienta w strategii dystrybucji firmy

Podsumowanie

3. JAK ZBUDOWAĆ ZESPÓŁ DO OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Jaki zespół chcemy zbudować

Jakie cechy powinien mieć key account manager (KAM)

Analiza osobowości, motywacje

Członkowie zespołu KAM-ów - role w zespole

Jak zorganizować skuteczny proces rekrutacji

Jak duże powinny być zasoby dedykowane do wspierania pracy KAM-ów

Opowieść z życia wzięta

Podsumowanie

4. JAK BUDOWAĆ WARTOŚCIOWE RELACJE Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

Trzy zasady budowania relacji z klientem

Jak zbudować swoją silną pozycję u klienta

Jak tworzyć i rozwijać relacje

Jak budować wielopoziomowe relacje wewnątrz organizacji kluczowego klienta

Jaka jest wartość klienta dla naszej firmy

Podsumowanie

5. SPRZEDAŻ

Co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz sprzedawać

Dlaczego tak ważne w sprzedaży jest odkrywanie motywatorów zakupu

Rodzaje sprzedaży aktywnej i ich specyfika

Typy postaw sprzedażowych

Fazy procesu sprzedażowego

Skuteczne finalizowanie kontraktu

Błędy najczęściej popełniane przez sprzedawców

Co to jest SPIN i jak się go stosuje

Etapy procesu sprzedażowego

Pytania dotyczące sytuacji klienta

Pytania dotyczące problemów

Pytania dotyczące skutków, jakie wywołują rozpoznane wcześniej problemy (pytania implikacyjne)

Pytania dotyczące wartości, jaką dla klienta może mieć rozwiązanie problemu

Podsumowanie

6. JAK PROWADZIĆ SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE

Czym są negocjacje i kiedy warto je podejmować

Etapy negocjacji handlowych

Postawy w negocjacjach

Jak budować silną pozycję wyjściową w negocjacjach

Taktyki negocjacyjne - kiedy je stosować i jak się przed nimi bronić

Zasady ustępowania w negocjacjach

Jak się komunikować, żeby podnieść skuteczność negocjacji

Podsumowanie

7. JAK ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM DO OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Jaki powinien być i jak powinien postępować szef zespołu KAM-ów

"Szef marzeń" handlowców

Jak motywować KAM-ów

Czego należy unikać, aby nie obniżać wydajności zespołu sprzedażowego

Udzielanie informacji zwrotnej KAM-owi

Delegowanie zadań w zespole sprzedażowym

Efektywna struktura zespołu menedżerów do spraw kluczowych klientów

System premiowy w zespole KAM-ów

System raportowania i monitorowania sprzedaży dla menedżerów do spraw kluczowych klientów

Synergia w zespole sprzedażowym

Podsumowanie

Podziękowania

O autorze


312 stron, format 158/233, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022