ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W ORGANIZACJACH WIRTUALNYCH


GRUDZEWSKI W., HEJDUK I., SANKOWSKA A., WAŃTUCHOWICZ M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 57.00 Twoja cena  54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest pierwszym tego typu polskim opracowaniem o przekrojowym charakterze i odpowiedzią na światowe aktualne trendy w dziedzinie zarządzania. Jednocześnie jest to pierwsza próba systematyzacji wiedzy o multidyscyplinarnym zjawisku zaufania.      

Z rezenzji prof. dr hab. biskupa diecezjalnego Andrzeja Dzięgi:
"To jest dzieło o prawdziwym zaufaniu. Pracodawcy do pracownika, pracownika do pracodawcy. Pracowników nawzajem do siebie. Zwykłego zaufania pomiędzy ludźmi, chociaż wpisanego w twardą rzeczywistość życia gospodarczego. Znowu powraca myśl Jana Pawła II, przywoływana już jako klasyczna teza katolickiej nauki społecznej, że te relacje muszą być partnerskimi relacjami. Partnerzy sobie ufają. Liczą na siebienawzajem. Są sobie potrzebni. (...). Ufam, że to opracowanie otworzy nowy etap dyskusji wokół problematyki zarządzania, organizacji wspólnych działań i odpowiedzialności za wspólne sprawy. Bardzo nam takiej dyskusji brakuje w Polsce i w Europie. Myślę, że także w świecie".   


Spis treści

Przedmowa

Od autorów

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem

1.1. Etyczne rozumienie zaufania i etyka zarządzania według wielkich religii światowych
1.2. Rozwój etyki zarządzania
1.3. Pojęcie i istota zaufania
1.4. Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego
1.5. Zaufanie a kontrola
1.6. Modelowanie systemów zaufania
1.7. Metodyka pomiaru kategorii zaufania
Literatura

Rozdział 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania

2.1. Zasady kreowania zaufania
2.2. Wpływ komunikacji na budowanie zaufania
2.3. Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem
2.4. Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C)
2.5. Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B)
Literatura    

Rozdział 3. Organizacja wirtualna

3.1. Istota organizacji wirtualnej
3.2. Modele organizacji wirtualnej
3.3. Zarządzanie organizacją wirtualną
3.4. Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej
Literatura

Rozdział 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych

4.1. Zaufanie jako podstawowy czynnik strategii działania organizacji
4.2. Budowanie zaufania w organizacjach wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.3. Analiza przypadków organizacji wirtualnych i w procesach podejmowania decyzji
4.4. Empiryczna weryfikacja przydatności mechanizmu zaufania
Literatura

Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel

246 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022