ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WINNING ODPOWIEDZI


WELCH J., WELCH S.

wydawnictwo: STUDIO EMKA , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W bestsellerze z 2005 roku "Winning - znaczy zwyciężać" Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, "nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu". Ale "Winning" ujawniła nienasycone pragnienia rozmawiania o pracy. Od chwili wydania Welchowie otrzymali dosłownie tysiące pytań od studentów college'ów przez doświadczonych menedżerów, po wybitnych szefów znanych korporacji i koncernów na szeroki zakres tematów - od przywództwa i globalnej konkurencji po radzenie sobie z bezkompromisowym szefem po budowanie zespołu. Właściwie padały pytania dotyczące dosłownie każdego aspektu biznesu i kariery zawodowej, często typowe, czasami zaskakujące, wiele ciekawych i wnikliwych. A wszystkie prosto z życia wzięte.

"Winning - odpowiedzi" podejmuje najważniejsze z nich i udziela otwartych, dosadnych odpowiedzi, które stanowią przedłużenie rozmowy podjętej przez Jacka i Suzy w "Winning znaczy zwyciężać". Z całą pewnością dialog ten będzie zajmujący i pożyteczny dla wszystkich, którzy zajmują się ważna pracą polegającą na pomaganiu organizacjom w osiąganiu wzrostu i prosperity.

"Książka Jacka i Suzy Welch "Winning - odpowiedzi", zawiera wiele mądrości na temat biznesu i życia. To znakomita książka o zarządzaniu, konkretna, jasna, okraszona pokorą i świeżością, która zdecydowanie wyróżnia się w zalewie bzdur na temat zarządzania".
Washington Post

"Wybierz dowolny rozdział z "Winning", a trafisz na... najlepszy. A "Winning - odpowiedzi" porusza wszystkie zasadnicze kwestie dotyczące prowadzenia udanego biznesu, w charakterystycznym dla Welcha klarownym i "od serca" stylu".
Fort Worth Star Telegram

"W "Winning - odpowiedzi" Welch ukazuje swoją biznesową przenikliwość, dzięki której zasłużył sobie na miano niezrównanego. Dzieli się zdobytą wiedzą. Książka ta jest skierowana nie tylko do ludzi z dyrektorskich stanowisk. Powinna trafić do nas wszystkich".
USAToday

"Wciągająca, łatwa w czytaniu książka, którą powinien znać każdy, kto piastuje kierownicze stanowisko".
Business Today

"Dla wszystkich czytelników "Winning znaczy zwyciężać", Winning II jest doskonałym uzupełnieniem, nawet bardziej praktycznym, bo zawierającym odpowiedzi na wiele problemów, z którymi mamy do czynienia zarządzając przedsiębiorstwami na co dzień. Pytania nie są nowe, ale odpowiedzi niejednokrotnie zaskakujące. Wiele z nich jest jak recepta od świetnego lekarza, wystarczy zastosować, aby było lepiej".
Sławomir Lachowski, Prezes Zarządu BRE Banku SA


Jack Welch zaczynał karierę w General Electric Company w 1960 roku, a w 1981 roku został ósmym z kolei prezesem i dyrektorem generalnym tego przedsiębiorstwa. Podczas jego kadencji, kapitalizacja rynkowa GE wzrosła o 400 miliardów dolarów, co sprawiło, że firma ta stała się najcenniejszą spółką na świecie. W 1999 roku Fortune wybrał go "menedżerem stulecia", a Financial Times uznał za jednego z trzech najbardziej podziwianych liderów biznesu we współczesnym świecie. Po odejściu na emeryturę, opublikował swoją bestsellerową autobiografię "Jack: Stright from the Gut". Obecnie uczy w MIT Sloan School of Management i prowadzi wykłady dla liderów i studentów biznesu z całego świata.

Suzy Welch, dziennikarka pisząca o biznesie. Była redaktor naczelną Harvard Business Review, napisała wiele artykułów o przywództwie, zmianach, kreatywności i zachowaniach organizacyjnych. Obecnie uczestniczy w wydawaniu magazynu O, do którego pisuje na temat pracy i kariery. Jest także dyrektorką kobiecego ośrodka przywództwa w Babson College. Wraz z Jackiem pisze Welch Way dla magazynu Business Week oraz felietony, które za pośrednictwem The New York Times Syndicate ukazują się w ponad trzydziestu ważnych gazetach na całym świecie.


SPIS TREŚCI

Wstęp do polskiego wydania

Wprowadzenie

Globalna konkurencja

Nowy, odważny świat

1. Stawiać na Chiny... i wszystkich innych

2. Czy Chiny są wieczne?

3. O Rosji

4. Dlaczego płonął Paryż?

5. Vive l'Europe - ale jeszcze nie teraz

6. Niech żyje podwykonawstwo!

7. Dogoń globalizację, zanim ona dogoni ciebie

8. Przewaga miejscowych

Przywództwo

Jak być lepszym szefem

9. Czy liderem trzeba się urodzić?

10. Postawa przywódcza

11. Twardziele kończą pierwsi

12. Najważniejsze zasady

13. Kiedy przeciąć więzy

14. Odwaga do wprowadzania pionierskich zmian

15. Zmagania z opornymi

16. Zdobywanie zaufania

17. Pułapka awansów

18. Doładowywanie swoich ludzi

19. Jak zostać wybranym na szefa

20. Jak sobie radzić z malkontentami

21. Nowa praca - stary zespół?

22. Im mądrzejszy, tym...

Zasady i praktyki zarządzania

Jak prowadzić biznes, żeby wygrać

23. Zdobywanie najlepszych ludzi

24. Walka z obłudą

25. Ograniczać otwartość czy nie?

26. Kwestia zróżnicowania.. Nawet w Szwecji

27. Strategia dla dużych i małych

28. Sprawa konsultantów

29. Niebezpieczne nicnierobienie

30. Czy twoja firma jest zdrowa?

31. Prawda o dziale kadr

32. Urzędowe funkcje i... inne przeszkody

33. Powstrzymywanie się od zwolnień

34. Precz z opracowywaniem budżetu

35. Nie wymyślone u nas

36. Sens matryc       

37. Stosowanie i nadużywanie intuicji

38. Charakterystka handlowca

39. Otwartość na równi pochyłej

40. Zapobieganie korporacyjnej katrinie

41. Co powstrzymuje kobiety

42. Duża kasa za porażki

Kariera

O życiu, wolności i dążeniu do awansu

43. Co powinienem robić przez resztę życia?

44. Wybór odpowiedniej drogi

45. Jestem kim jestem

46. Czy dyplom MBA naprawdę jest ważny?

47. Szacowny absolwent

48. Firma duża czy startująca?

49. Zaczyna się od wiary w siebie

50. Prawda na temat mentorów

51. Zły szef nie gryzie

52. Nasza firma właśnie została przejęta

53. Od bohatera do zera

54. Czy jestem przedsiębiorczy?

55. Przypadek zakorzenionej reputacji

56. Dlaczego mnie nie zatrudniają?

57. Coś ci chcą powiedzieć

58. Chłopcze, witamy w rządzie

59. Wiedzieć, kiedy przestać

60. Czy nienawidzisz szefa?

61. Czekanie na drugi akt

62. Czy umiesz słuchać?

Prywaciarze

O pracy w rodzinie

63. Co my wiemy na temat jutra

64. Istota nepotyzmu

65. Konsekwencje sprzedaży

66. Pomoc z zewnątrz

Zwycięstwa i porażki

O tym, dlaczego biznes jest tak dobry

67. Cena SOX

68. Teoria spisku

69. Co powiedzieć wnukom

70. Adios Czyngis-Chan

71. A przegranym zostaje...

72. Co dobrego jest w Wal-Mart

73. Ostateczny werdykt w sprawie biznesu

74. Co nazywacie zwycięstwem

217 stron, B5, twarda oprawa z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022