ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

O ZARZĄDZANIU REFLEKSYJNIE


OBŁÓJ K.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 33.90 Twoja cena  32,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka O zarządzaniu refleksyjnie jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - se-gmentacja rynku, budowaniem strategii, usprawnianiem operacji, zarządzaniem ludźmi i kształtowaniem liderów, wykorzystaniem informatyki, planowaniem akwizycji czy też radzeniem sobie z nieuniknionymi kryzysami. Powinny one pozwolić menedżerom lepiej zrozumieć istotę tych problemów i dzięki temu skuteczniej sobie z nimi radzić. Problemy zarządzania nie zmieniają się bowiem we współczesnym, globalnym i konkurencyjnym świecie - starzeją się tylko ich rozwiązania.


Profesor Krzysztof Obłój jest znanym specjalistą z zakresu strategii organizacji. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego. Prowadził także zajęcia w renomowanych międzynarodowych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, francuskiej ESCP-EAR angielskiej Henley-on-Thames College, norweskiej Bodo Graduate School of Management, słoweńskiej International Management Development Center. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i w Europie (Management Systems, 1993; Winning: Continuous lmprovement Theory in High Performance Organizations, 1995; Managing Across Cultures, 1996), a trzy ostatnie książki wydane w Polsce - Strategia sukcesu firmy, 1994, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, 1998 i Tworzywo skutecznych strategii, 2003 - stały się bestsellerami na polskim rynku. Profesor Krzysztof Obłój jest znanym doradca polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw w dziedzinie strategii, struktury i kultury organizacyjnej.


SPIS TREŚCI

Przedmowa

1. Biznes i etyka

2. Budowanie dobrych aliansów 

3. Centrala kontra oddziały firmy

4. Chiński smok

5. Coaching menedżerów

6. Cykl życia organizacji

7. Dobra koniunktura i złe zarządzanie

8. Dobre kryzysy organizacyjne 

9. Dyletanci, eksperci i liderzy

10. Edukacja menedżerska jako inwestycja

11. Efekt Bangalore

12. Gospodarka to nie duża firma

13. Informatyka, zarządzanie i Królowa Kier

14. Innowacyjne strategie 

15. Istota dobrej strategii firmy

16. Jak korzystać z konsultantów 

17. Kobiety - niedoceniany segment rynku 

18. Kotwice kariery

19. Logika problemów i dylematów

20. Łańcuch wartości firmy

21. Menedżerowie i przedsiębiorcy

22. Niepewność - przyjaciel i wróg menedżera

23. O przewrotnych technologiach 

24. Perspektywa czasowa działania firmy

25. Pułapki dywersyfikacji

26. Racjonalność decyzji i jej ograniczenia

27. Rynek jest wszędzie

28. Strategia i usprawnienia operacyjne

29. Strefa komfortu - w otoczeniu liderów

30. Sukcesja menedżerska

31. Tajemnice akwizycji

32. Teoria gier i wygrywające strategie

33. Toksyczni liderzy

34. Upadek Ikara

35. Wizja i misja firmy

36. Właściciele firmy kontra rady nadzorcze

37. Wynagrodzenia menedżerów

38. Wyzwanie własności intelektualnej

39. Zasada Anny Kareniny

40. Zobaczyć konkurenta

167 stron, A5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022