ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.80 58,71   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZTUKA ZNAJDOWANIA DOBRYCH DORADCÓW O CZYM NIE MÓWIĄ KONSULTANCI


CIAMPA D.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 61.80 Twoja cena  58,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak zarządzający przepłacają za konsultacje i dlaczego tak mało dostają w zamian?

  • Znajdowanie odpowiednich doradców
  • Schematy współpracy zarządzających z konsultantami
  • Studium przypadku: konflikty na linii lider - doradca

"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultantów z zewnątrz. Słono zapłacimy, ale oni rozwiążą problem".

Nic z tego! Takie myślenie jest dla firmy destruktywne. Dzieła zniszczenia najczęściej dokonują nie konsultanci, ale zarządzający - ostatecznie ci pierwsi tylko proponują określone rozwiązania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrważające, że firmy konsultingowe mnożą się jak grzyby po deszczu i pobierają zawrotne honoraria, a doradztwo i tak często kończy się nieporozumieniem?

Ta książka uświadamia problemy we wzajemnej współpracy zarówno zarządzającym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, były doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z największych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projektów w tym zakresie. Opisuje najczęściej popełniane błędy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formułę skutecznego doradztwa w biznesie.

Z tej książki dowiesz się:

  • jak rozróżniać dobrych i złych doradców,
  • jakie problemy konsultanci z zewnątrz są w stanie rozwiązać,
  • jak liderzy swoimi postawami utrudniają im pracę,
  • kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest cały zespół,
  • dlaczego nawet najlepsi liderzy potrzebują dobrych doradców.

Dan Ciampa jest wnikliwym obserwatorem procesów zachodzących na najwyższych szczeblach władzy w korporacjach i instytucjach sektora publicznego. Ma za sobą błyskotliwą karierę, zarówno w roli konsultanta, jak i zarządzającego. Jako jeden z pierwszych wdrażał w amerykańskich korporacjach Total Quality Management (TQM) oraz rozwiązania produkcyjne just-in-time.


Spis treści

Przedmowa

1. Paradoks pomocy

2. O tym, jak dobrzy liderzy nie potrafią korzystać z rad

3. Nowa struktura korzystania z rad

4. Rodzaje rad: strategiczne, operacyjne, dotyczące nieformalnych układów i osobiste

5. Typy doradców: eksperci, doświadczeni doradcy, słuchacze i partnerzy

6. Sztuka zachowania równowagi

7. Postawa i zachowanie najlepszych odbiorców rad

8. Słuchanie, czyli podstawowa umiejętność, oraz inne kluczowe czynniki sukcesu

Posłowie. Do dalszych rozważań

Literatura

O autorze

Skorowidz

279 stron, A5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022