ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SPRAWNA I EFEKTYWNA ORGANIZACJA HARVARD BUSINESS REVIEW


PRACA ZBIOROWA

wydawnictwo: ONE PRESS HELION , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 87.00 Twoja cena  82,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Stwórz ramy, a system ruszy

Ludzie są dla nas najważniejsi - ta deklaracja zarządzających to często puste słowa. Szara rzeczywistość jest taka, że pracownicy są słabo motywowani i mają związane ręce. Stąd zwykle bierze się niesprawność organizacji.

Wąskie gardła firmy często bywają niewidoczne, zwłaszcza jeśli patrzy się na nią z poziomu zarządzających. Jednak to wcale nie oznacza, że liderzy powinni brać pod lupę wszystko, co dzieje się w przedsiębiorstwie. Ich celem powinno być tworzenie systemu -- ram organizacyjnych, które zapewnią pracownikom swobodę i wymuszą odpowiednie postawy oraz działania. W niniejszym zbiorze artykułów omawiane są projekty techniczne dobrze i źle skonstruowanych firm. Można tu znaleźć następujące zagadnienia:

  • stymulowanie przedsiębiorczości wśród pracowników;
  • określanie zakresów zadań, odpowiedzialności i kontroli dla różnych stanowisk pracy;
  • tworzenie takiej architektury organizacyjnej, która promuje pracę zespołową;
  • przekładanie ogólnych strategii na zadania operacyjne;
  • dzielenie organizacji na centra zysków i centra kosztów;
  • walka z firmową biurokracją.

Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. W książkach z serii Harvard Business Review zawarte są wiodące myśli i przełomowe koncepcje najlepszych autorów - wiedza, która nie jest jeszcze szeroko rozpowszechniona, ale już teraz rewolucjonizuje nasze myślenie o sprawach biznesu.


Spis treści

Jak projektować stanowiska pracy o maksymalnej efektywności
Robert Simons

Droga od świetnej strategii do osiągania świetnych wyników
Michael C. Mankins i Richard Stele

Momenty wielkości. Fundamentalny stan przywództwa
Robert E. Quinn

Zdobywanie wiedzy w ferworze działań
Marylin Darling, Charles Parry i Joseph Moore

Reguły współpracy
Philip Evans i Bob Wolf

Human Sigma - zarządzanie jakością usług
John H. Fleming, Curt Hoffman i James K. Harter

Wirtuozerskie zespoły
Bill Fischer i Andy Boynton

Zarządzanie kreatywnością
Richard Florida i Jim Goodnight

O autorach

196 stron, A5, twarda oprawa z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022