ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZYWÓDZTWO WYŻSZEGO STOPNIA


BLANCHARD K.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 63.40 Twoja cena  60,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ LEPSZYMI LIDERAMI

25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce!

Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa. Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu.

Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości.


Spis treści:

Wprowadzenie (Ken Blanchard)
Przywództwo na wysokim poziomie


Część pierwsza WŁAŚCIWY CEL I WIZJA


Rozdział 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandańan, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)
Właściwy cel: trzy kluczowe sprawy
Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem
Model HPOSCORESt
Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES


Rozdział 2. Siła wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)
Znaczenie wizji
Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej
Wizja jako punkt wyjścia
Wizja na wszystkich poziomach organizacji
Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji
Tworzenie skutecznej wizji
Urzeczywistnienie wizji
Wizja a przywództwo


Część druga ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE KLIENTÓW


Rozdział 3. Obsługa klientów na wysokim poziomie (Ken Blanchard, Jesse Stoner, Scott Blanchard)
Korzyści zdobywane dzięki klientom
Obsługa klientów na wysokim poziomie
Wykraczanie poza przyjęte standardy obsługi klienta
Zastosowanie teorii w praktyce
Pozyskiwanie wielbicieli firmy wymaga pracowników-zapaleńców


Część trzecia ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE PRACOWNIKÓW


Rozdział 4. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)
Definicja empowermentu
Siła empowermentu
Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment
Władza i potencjal pracowników: przykład z życia wzięty
Uczenie się języka empowermentu
Trzy klucze do empowermentu 


Rozdział 5. Przywództwo Sytuacyjne SLIIR: koncepcja integrująca (Współzałożyciele The Ken Blanchard Companies)
Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju
Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu
Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki
Trzy główne umiejętności przywódcy sytuacyjnego
Efektywne przywództwo to proces transformacji


Rozdział 6. Samoprzywództwo (self leadership): siła kryjąca się za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)
Wyzwalanie empowermentu u pracowników
Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się
Trzy główne umiejętności samoprzywódcy


Rozdział 7. Współpraca dla wyników (Fred Finch, Ken Blanchard)
Skuteczny system ocen pracowniczych
Współpraca a system ocen
Współpraca jako nieformalny system ocen


Rozdział 8. Kluczowe umiejętności w zakresie współpracy dla wyników: jednominutowy menedżer (Ken Blanchard, Fred Finch)
Jednominutowe wyznaczanie celów
Jednominutowe pochwały
Reprymendy a uwagi
Czwarty tajnik jednominutowego menedżera


Rozdział 9. Sytuacyjne przywództwo zespołowe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)
Istota zespołów
Przyczyny niepowodzenia zespołów
Cechy charakterystyczne efektywnego zespołu
Model PERFORM w organizacji
Model PERFORM w praktyce
Przekonania i postawy w zespole
Przywództwo Sytuacyjne SLIIR a efektywne zespoły
Etapy rozwoju zespołu
Prawidłowa diagnoza etapu rozwoju i potrzeb zespołu
Style przywództwa zespołowego
Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju zespołu
Nadzwyczajne efekty pracy zespołowej


Rozdział 10. Przywództwo organizacyjne (Pat Zigarmi, Ken Blanchard, Drea Zigarmi,Judd Hoekstra)
Waga zarządzania zmianą
Złożoność zmian w organizacji
Potrzeba wprowadzenia zmian
Przewidywalne przyczyny niepowodzenia zmian
Zarządzanie procesem zmian
Obawy pracowników przed zmianami
Style przywództwa organizacyjnego
Model Przywództwa Sytuacyjnego SLIIR a zmiany
Zaangażowanie i wpływ pracowników na planowanie zmian


Rozdział 11. Strategie zarządzania zmianą (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)
Osiem strategii zarządzania zmianą
Strategia pierwsza: zwiększenie możliwości zaangażowania się pracowników
i wywierania przez nich wpływu
Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany
Strategia trzecia: wizualizacja przyszłości
Strategia czwarta: metoda prób i błędów jako sposób zsynchronizowania
procesu
Strategia piąta: stwarzanie możliwości i zachęcanie do działania
Strategia szósta: realizacja i promowanie zmiany
Strategia siódma: utrwalanie zmiany i rozszerzanie jej zakresu
Strategia ósma: poszukiwanie okazji do wprowadzenia nowych zmian


Część czwarta WŁAŚCIWY RODZAJ PRZYWÓDZTWA


Rozdział 12. Przywództwo służebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)
Przywództwo służebne - definicja
Stosowanie przywództwa służebnego
Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia
Czynniki wpływające na wydajność pracy
Przywództwo służebne to kwestia serca
Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem
Zagrożenie ze strony ego
Zadania przywódców służebnych
Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór


Rozdział 13. Kształtowanie własnej wizji przywództwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)
Elementy składowe wizji przywództwa
Kształtowanie własnej wizji przywództwa
Badanie poziomu gotowości organizacji na zmiany


Podziękowania
O Autorach
Skorowidz


269 stron, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJACH ANALIZA NAJLEPSZYCH PRAKTYK
MRÓWKA R.

- JAK ZWYCIĘŻAĆ W PRACY PRZYWÓDZTWO WYŻSZEGO STOPNIA W PRAKTYCE
BLANCHARD KEN, RIDGE GARRY

- TWÓJ PSYCHOLOGICZNY AUTOPORTRET
OLDHAM J.M. MORRIS L.B.

- TWOJA ROLA W ZESPOLE
BELBIN M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022