ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ WYROBÓW I USŁUG


BORKOWSKI S.

wydawnictwo: PTM , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 23.00 Twoja cena  21,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści

Słowo wstępne

1. Przedziały ufności w ocenie jakości produktów.

1.1. Wstęp - interpretacja kategorii jakości

1.2. Przedziały inności dla klasycznej miary jakości.

l .3. Przedziały ufności dla jakości mierzonej w oparciu o metodę FMEA

1.4 Podsumowanie

Literatura.

2. Znaczenie wykorzystania zasobów niematerialnych  przedsiębiorstwa w zarządzaniu jakością.

2. l. Trendy rynkowe i ich wpływ na zarządzanie jakością

2.2. Współczesna interpretacja jakości .

2.3. Zasoby niematerialne i ich rola w zarządzaniu jakością produktów.

Literatura.

3. Zarządzanie procesem specjalnym na przykładzie optymalizacji zgrzewania stalowych.

3.1. Wprowadzenie

3.2. Materiał do badań

3.3. Struktura zgrzeiny i materiału macierzystego.

3.4. Analiza parametrów zgrzewania rur ze stali 08X.

3.5. Podsumowanie

Literatura.

4. Wysokofrekwencyjne badania zmęczeniowe jako element systemu zapewnienia jakości produkcji wyrobów z żeliwa sferoidalnego

4. l. Znaczenie badań zmęczeniowych we współczesnych technologiach wytwórczych.

4.2. Własności zmęczeniowe żeliwa przy obciążeniu wysokimi częstotliwościami

4.3. Próba zmęczeniowa z zastosowaniem wysokich częstotliwości obciążania

4.4. System kontroli jakości wyrobów odlewniczych z żeliwa sferoidalnego.

4.5. Podsumowanie

Literatura.

5. Analiza poziomu jakości kęsów podczas produkcji metodą COS

5.1. Przedmowa

5.2. Prezentacja przyczyn powstawania niezgodności kęsów za pomocą diagram u Ishikawy

5.3. Zastosowanie Diagramu Pareto-Lorenza do ujawnienia przyczyn niezgodności kęsów

5.4. Stopień ryzyka według metody FMEA.

5.5. Podsumowanie

Literatura.

6. Reengineering w zarządzaniu procesowym

6. l. Idea reengineeringu.

6.2. Reengineering - geneza .

6.3. Reengineering - za i przeciw

6.4. Nowe koncepcje oparte na procesie

6.5. Praktyczne wdrożenie reengineeringu - przykład odlewni żeliwa.

6.6. Podsumowanie

Literatura.

7. Wykorzystanie modelu EFQM w ocenie jakości usług świadczonych w zakładzie opieki zdrowotnej

7.1. Motywy podjęcia badań

7.2. Metodyka badań i charakterystyka obiektu .

7.3. Wyniki i ich analiza

7.4. Podsumowanie

Literatura.

8. Metody pomiaru jakości usług hotelarskich.

8.1. Wprowadzenie

8.2. Analiza czynników kształtujących jakość usług hotelarskich .

8.3. Ocena poziomu jakości usług polskich usług hotelarskich

8.4. Podsumowanie

Literatura.

9. Konieczność wdrażania metody HACCP w zakładach mięsnych.

9.1. Podstawy teoretyczne

9.2. Systemy zapewnienia jakości produkowanej żywności w zakładach mięsnych

9.3. Konieczność wdrażania systemu HACCP w zakładach mięsnych.

9.4. Praktyczne zastosowanie HACCP w zakładach mięsnych.

9.5. Podsumowanie

Literatura.

10. Miejsce TPM w kształtowaniu jakości produktu.

10.1. Wstęp

10.2. Ocena poziomu technologii

10.3. Ocena całkowitej efektywności wyposażenia.

10.4. Podsumowanie

Literatura.

11. Analiza poziomu jakości wyrobów budowlanych z wykorzystaniem technik statystycznych.

11.1. Wprowadzenie

11.2. Analiza poziomu jakości szyb zespolonych .

11.3. Podsumowanie

Literatura.

86 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022