Aktualnie zarysowuje się pogląd, że organizacje niekomercyjne korzystają
coraz szerzej z doświadczeń w zarządzaniu w przedsiębiorstwach, w przedsiębiorstwach
współczesną tendencją jest tworzenie układów sieciowych między organizacjami
biznesowymi, non-profit i administracją publiczną. Prezentowane zjawiska pociągają za
sobą konieczność nowego spojrzenia na zagadnienia przedsiębiorczości, w tym w
aspekcie rozwoju regionalnego.
Wprowadzenie
Marian Huczek, Magdalena Kochmańska Przedsiębiorczość społeczna
Andrzej Chodyński Przenoszenie doświadczeń przedsiębiorstw na rozwój
miast i gmin
Anna Kopci Wyższe uczelnie jako siła napędowa rozwoju miasta
kreatywnego. Wyzwania dla zarządzania miastami u progu XXI wieku
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński Doświadczenia niemieckie w zakresie
zarządzania organizacjami non-profit
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński Wybrane czynniki strategii sukcesu
organizacji non-profit
Iwona Klóska Kultura organizacyjna a efektywność w organizacjach
niezorientowanych na zysk
Kacper Rosa Ocena zarządzania jakością w administracji samorządowej
Sabina Adamiec Kapitał społeczny a zachowania przedsiębiorcze w
bibliotekach
103 strony, B5, miękka oprawa