Stwórz organizację przyszłości
Ile zadań twoja firma mogłaby zlecać na zewnątrz i czerpać z tego korzyści?
Te korzyści to nie tylko oszczędności. Outsourcing to także dostęp do wiedzy w
głowach ekspertów poza twoją organizacją. To szybki wzrost siły rynkowej bez
potężnych inwestycji. To model biznesowy, w którym płacisz tylko za to, co faktycznie
jest ci potrzebne. Lecz jeśli outsourcing ma dać twojej firmie szerokie korzyści,
musisz umieć nim zarządzać.
Ta książka to podręcznik dla menedżerów napisany przez praktyków z wieloletnim
doświadczeniem w projektach outsourcingowych na całym świecie.
Dowiesz się z niej:
- które zadania zlecać na zewnątrz, a które lepiej realizować wewnętrznie,
- jak przeprowadzić konkurs ofert dostawców,
- jaki wybrać typ kontraktu outsourcingowego,
- jak ograniczyć chaos w pierwszej fazie współpracy z nowym dostawcą,
- co zrobić, żeby nie uzależnić się od kiepskiego dostawcy,
- kiedy podjąć trudną decyzję o zakończeniu współpracy z dostawcą.
Zasobów nie trzeba posiadać na własność. Wystarczy mieć do nich dostęp. Dziś
organizacje zlecają na zewnątrz prawie wszystko, od obsługi kadrowej do projektów
badawczych. Umiejętność współpracy z wykonawcami zewnętrznymi staje się jedną z
podstawowych kompetencji menedżera. Outsourcing to model biznesowy jutra. Naucz się go
już dziś i czerp z niego korzyści.
Mark J. Power jest prezesem międzynarodowej firmy konsultingowej ROS
Incorporated. Power od ponad piętnastu lat zarządza projektami outsourcingowymi na
całym świecie. Jest pionierem w obszarze edukacji na temat outsourcingu. Założył
centra treningowe, w których przeszkolono wielu spośród dzisiejszych liderów
outsourcingu: Outsourcing Certificate oraz Outsourcing Boot Camp. Multimedialny zestaw
edukacyjny Powera pod tytułem Strategic Outsourcing Framework cieszy się uznaniem
menedżerów w dwunastu krajach.
Kevin C. Desouza był dyrektorem Institute for Engaged Business Research,
który jest częścią Engaged Enterprise, firmy konsultingowej specjalizującej się
między innymi w zarządzania wiedzą i zarządzaniu kryzysem. Engaged Enterprise
realizuje zlecenia z sektora rządowego i pełni funkcję wywiadowni gospodarczej. Desouza
jest autorem książki Managing Knowledge with Artificial Intelligence oraz współautorem
książek: Managing Information in Complex Organizations oraz Engaged Knowledge
Management.
Carlo Bonifazi jest współzałożycielem i wiceprezesem firmy
konsultingowej ROS Incorporated. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w wielu dziedzinach
technologicznych. Prowadził globalne przedsięwzięcia outsourcingowe w sferze rozwoju
produktów oraz IT. Uczestniczył w projektach, których celem było tworzenie
oprogramowania, rozwijanie infrastruktury sieciowej, prowadzenie obsługi
telekomunikacyjnej, zapewnianie bezpieczeństwa danych oraz wdrażanie systemów CRM i
ERP.
Pierwsza publikacja na polskim rynku tak kompleksowo i uniwersalnie prezentująca
różnorakie aspekty współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Doskonały poradnik dla
aktualnych i potencjalnych odbiorców usług outsourcingowych, pokazuje krok po kroku na
co należy zwrócić szczególną uwagę, a jakich błędów unikać, aby optymalnie
wykorzystać płynące z outsourcingu profity.
- Anna Zawadzka, Dyrektor ds.. Marketingu i Rozwoju ArchiDoc
Podręcznik outsourcingu to wartościowe źródło wiedzy, dla wszystkich tych, którzy w
obliczu globalnej perspektywy, poszukują metod lepszego zarządzania, na rynku, który
cechuje coraz większa złożoność. W odpowiedzi na nowe wyzwania, lektura skierowana do
szerokiego grona
Czytelników, zarówno tych nowych, jak i korzystających z outsourcingowej formy
powierzenia odpowiedzialności. Gorąco polecam.
- Robert Jursza, Outsourcing Strategiczny w IBM Polska
Ta książka przeprowadzi cię przez wszystkie kluczowe elementy cyklu outsourcingu. Ten
dobrze zorganizowany podręcznik jest niezawodną i praktyczną pomocą dla każdego, kto
zajmuje się outsourcingiem, czy to outsourcingiem projektów produkcyjnych czy opartych
na pracy koncepcyjnej.
- Deependra Moitra, dyrektor generalny do spraw badań, Infosys Technologies
245 stron, B5, oprawa twarda z obwolutą