ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE I ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ FIRMY


KRAWIEC F.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 41.50 Twoja cena  39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji.

W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.


Spis treści:

Od autora
Wstęp

Rozdział 1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy
1.1. Wprowadzenie
1.2. Koncepcja reputacji firmy
1.3. Podstawowe poglądy na reputację firmy
1.4. Wartość reputacji
1.5. Koszty kryzysu

Rozdział 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy
2.1. Wprowadzenie
2.2. Wizja i misja firmy
2.3. Zasady i praktyki biznesowe
2.4. Kultura korporacyjna
2.5. Komunikacja korporacyjna

Rozdział 3. Zarządzanie reputacją firmy
3.1. Wprowadzenie
3.2. Rozumienie koncepcji zarządzania reputacją firmy
3.2.1. Reputacja i zasady PR
3.2.2. Menedżer i komunikacje
3.3. Zasady postępowania rady nadzorczej
3.4. Cele PR korporacji
3.5. Mierzenie efektywności zarządzania reputacją firmy
3.5.1. Ilościowe wyrażenie czynników kształtujących reputację
3.5.2. Istotność zaufania interesariuszy
3.5.3. Ocena wpływu reportaży medialnych
3.5.4. Uwagi końcowe
3.6. Budowa i implementacja procesu zarządzania reputacją
3.6.1. Opracowywanie krótkiej, logicznie spójnej deklaracji reputacji firmy
3.6.2. Konstrukcja
3.6.3. Wybór i mianowanie menedżera reputacji
3.6.4. Rozpocznij realizację w duchu kooperacji
3.6.5. Uwagi końcowe

Rozdział 4. Marketing reputacji firmy
4.1. Wprowadzenie
4.2. Definicja marketingu reputacji
4.3. Reputacja: główny cel marketingu
4.4. Rola marketingu w tworzeniu wartości niematerialnych zasobów
4.5. Rola PR we wspieraniu marketigu reputacji

Bibliografia

144 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022