ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STYMULOWANIE ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA


RED. BUDZISZ B. URBAN W. WASILUK A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 42.50 Twoja cena  40,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy przedstawiają pogłębione spojrzenie na czynniki stymulujące rozwój firm.

W książce znajduje się rozwinięcie takich problemów, jak: znaczenie i rezultaty dysponowania wiedzą w firmie, elastyczność struktur, budowanie kompetencji, skuteczność menedżera, motywacja, technologie IT, zaufanie oraz monitorowanie osiągnięć firmy. Omówienie każdego z tych zagadnień jest wsparte bogatym materiałem badawczym.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Wiedza jako stymulator rozwoju
Wstęp
1.1. Koncepcja zarządzania wiedzą
1.2. Praktyka zarządzania wiedzą w świetle badań
1.3. Studium przypadku firmy Weyerhaeuser
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 2. Uelastycznianie jako sposób rozwoju przedsiębiorstwa
Wstęp
2.1. Znaczenie pojęcia elastyczność przedsiębiorstwa
2.2. Działania uelastyczniające przedsiębiorstwo
2.3. Dostosowywanie strumieni podaży i popytu
2.4. Analiza przypadku przedsiębiorstwa produkcyjnego
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 3. Budowanie kompetencji przedsiębiorstwa
Wstęp
3.1. Istota kompetencji, ich rodzaje i cechy
3.2. Ustalanie, opis i pomiar kompetencji
3.3. Proces budowy modelu kompetencyjnego
3.4. Modelowanie kompetencji w wybranym przedsiębiorstwie
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 4. Kompetencje przywódcze w przedsiębiorstwach o zasięgu globalnym
Wstęp
4.1. Istota kompetencji
4.2. Kompetencje menedżerów globalnych
4.3. Przykłady kompetencji menedżerów globalnych
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 5. Rozwój kompetencji pracowniczych
Wstęp
5.1. Istota kompetencji pracowniczych
5.2. Diagnoza kompetencji
5.3. Zarządzanie kompetencjami pracowniczymi
5.4. Rozwijanie kompetencji pracowników w firmie branży chemicznej
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 6. System motywowania pracowników jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa
Wstęp
6.1. Systemowe podejście do motywowania
6.2. Rola kultury narodowej w motywowaniu
6.3. Potęga inteligencji kulturowej w motywowaniu
6.4. Motywowanie materialne w warunkach gospodarki globalnej
6.5. Wynagrodzenia w wybranych krajach Unii Europejskiej
6.6. Motywowanie w firmie międzynarodowej (na przykładzie Fortis Banku Polska SA)
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 7. Rola technologii i systemów informatycznych w rozwoju przedsiębiorstwa
Wstęp
7.1. Rozwój technologii i systemów informatycznych wspomagających zarządzanie
7.2. Znaczenie technologii informatycznych w rozwoju przedsiębiorstw
7.3. System CRM w banku BPH
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 8. Systemy pomiaru wyników działalności przedsiębiorstwa
Wstęp
8.1. Rola systemu pomiarów w zarządzaniu organizacją
8.2. Pomiar postępów na drodze do doskonałości
8.3. Wpływ stosowania modelu na wyniki organizacji
8.4. Spojrzenie na przyszłe wyniki z wykorzystaniem Balanced Scorecard
Podsumowanie
Bibliografia

Rozdział 9. Zaufanie jako warunek kooperacji przedsiębiorstw
Wstęp
9.1. Koncepcja zaufania i zaangażowania
9.2. Czynniki wpływające na zaufanie i zaangażowanie w łańcuchu dostaw
9.3. Wybrane modele zaufania i zaangażowania
9.4. Model zaufania dla przedsiębiorstw dystrybucyjnych województwa podlaskiego
Podsumowanie
Bibliografia


166 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022