Przez 16 lat, w ciągu których Jack Collins w różnych miejscach wygłaszał wykłady
motywujące, ważne było to, w jakiej kondycji jest firma - i co ma robić, by w
przyszłości miała się jeszcze lepiej. Jednak, jak zauważa autor, zbyt wielu ludzi
biznesu wciąż kurczowo trzyma się przeszłości i stosuje wyłącznie bezpieczne,
dobrze wypróbowane metody. Postępując tak, ryzykują, że zupełnie wypadną z obiegu.
W książce "Innowacja albo śmierć" Jack wykorzystuje swoje
bogate doświadczenie w zarządzaniu biznesem i w nauczaniu motywowania, proponując
zmiany, jakie powinniśmy wprowadzić w naszym myśleniu i pracy. Bazując na
najważniejszych prezentacjach, które wykonywał dla przeróżnych firm, twierdzi, że
innowacja - w pracy i w zabawie - jest najlepszym sposobem, by pójść naprzód.
Jack Collins, były dyrektor marketingu w AMP obecnie jest
pełnoetatowym wykładowcą - motywatorem i autorem kilku bestsellerowych książek,
takich jak Yes you can, The Great Sales Book i When Your Customer Wins You Can't Lose.
Jest uznanym liderem w dziedzinie rozwoju osobistego i intelektualnego oraz kreatywnego
marketingu.
Spis treści:
Wprowadzenie. Jak zostałem wykładowcą i prezenterem
1. Innowacja albo śmierć
2. Budowanie skutecznego zespołu sprzedawców
3. Techniki niewidocznego motywowania do zakupu
4. Przywództwo jako osobiste wyzwanie
5. Zbijesz fortunę
6. Nieoczekiwane sytuacje
7. Pytania to odpowiedzi
8. Nastawienie na sukces
9. O czasie
10. Osiąganie celów - jak wygrywać w życiu
11. Gdy twój klient wygrywa, ty nie możesz przegrywać
12. Skuteczne delegowanie
13. Umawianie spotkań przez telefon
14. Wybieraj, co możesz i co musisz
15. Zaangażowanie i spełnienie
16. Dążenie do doskonałości
17. Bicie własnych rekordów
18. Nigdy nie podróżujemy samotnie
Podziękowania
Warto obejrzeć i przeczytać
314 stron, B5, miękka oprawa