ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA POMIAR I STRATEGIE


DOBIEGAŁA-KORONA B. DOLIGALSKI T.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 92.20 Twoja cena  87,59 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta.

Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości.

Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

  • podejścia do pomiaru wartości klienta,
  • zarządzania wiedzą o kliencie,    
  • tworzenia wartości dla klienta,
  • społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
  • budowy wartości klienta w marketingu relacji.


Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów  – praktyków, nauczycieli akademickich,  a także studentów marketingu i zarządzania.


Spis treści:

Wstęp


I. Podejścia do pomiaru wartości klienta
1. Istota i pomiar wartości klienta
2. Zastosowanie rachunku kosztów działań do ocen rentowności klientów
3. Metody ilościowe w badaniach klientów firmy
4. Wartość a rentowność klienta
5. Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty
6. Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym
7. Pomiar rentowności inwestycji w działania marketingowe przedsiębiorstwa


II. Zarządzanie wiedzą o kliencie
8. Znaczenie informacji o kliencie
9. Model zarządzania wiedzą o kliencie
10. Badanie wiarygodności klientów detalicznych
11. Satysfakcja i lojalność klienta - ujęcie modelowe i wyniki badań
12. Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług


III. Tworzenie wartości dla klienta
13. Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa
14. Strategie innowacji w budowie kapitału klienta
15. Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością
16. Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych
17. Czas wolny jako źródło wartości dla klienta
18. Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw
19. Wartość dla klienta - nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym


IV. Społecznie odpowiedzialny marketing wartość klienta
20. Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw
21. Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta
22. Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem
23. Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej


V. Budowa wartości klienta w marketingu relacji
24. Podwyższanie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów
25. Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu
26. Wartość dodana w marketingu relacji
27. Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta
28. Marka jako źródło wartości dla klienta
29. Wiedza i umiejętności klienta źródłem jego wartości
30. Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii
31. Wzrost znaczenia wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu
32. Zarządzanie doświadczeniem klienta
33. Społeczności internetowe w budowie wartości klienta


Bibliografia
Sylwetki autorów


568 stron, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022