ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LOJALNOŚĆ 3.0 JAK ZREWOLUCJONIZOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW


RAJAT PAHARIA - I PRACOWNIKÓW DZIĘKI BIG DATA I GRYWALIZACJI

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 65.40 Twoja cena  62,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Lojalność 3.0

Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI


Sekret zdobycia lojalności!

Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy możemy go za to winić?

Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa.

W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.

Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.

Dzięki tej książce między innymi:

- zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
- zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0,
- krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.

Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.

Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.

Wykorzystaj zasady grywalizacji i potęgę danych, aby przenieść swój program lojalnościowy na wyższy poziom.


Podziękowania

Wprowadzenie


CZĘŚĆ I WIZJA


Rozdział 1. Obyś żył w ciekawych czasach
Trzy twarze lojalności
Droga do lojalności 3.0
Żyjemy w ciekawych czasach
Budowanie lojalności 3.0

Rozdział 2. Ten, kto pojmie, czym jest motywacja, to zwycięzca
Podsycanie ognia
Pięć wewnętrznych czynników motywujących - spojrzenie szczegółowe
Bułka z masłem
Pracuję ze względu na pensję
Budowanie lojalności 3.0

Rozdział 3. Big data robi wielką różnicę
Co to jest big datai skąd te dane pochodzą?
Jak możemy wykorzystać big data?
Przetwarzanie danych
Big data a konsumenci
Big data a pracownicy
Rekrutacja - koniec domysłów
Analiza personelu
Wiele danych, wiele problemów?
Co dalej?
Budowanie lojalności 3.0

Rozdział 4. Grywalizacja - napęd lojalności 3.0
To nie jest gra - różnica między grami a grywalizacją
Gry są z natury motywujące
Iskra grywalizacji
Dziesięć najważniejszych mechanizmów grywalizacji
Nagrody - wartość i znaczenie
Pytania i odpowiedzi
Wprowadzenie do części drugiej
Budowanie lojalności 3.0


CZĘŚĆ II WYKONANIE

Rozdział 5. Studia przypadków na temat stymulowania zaangażowania klientów
Witajcie w USA Network
Poleć do Rio z Chiquitą
Nagrody w Warner Bros
Meldunki w Foursquare
Reputacja uczestnika w sieci SAP
Inne społeczności wykorzystujące lojalność 3.0
Podsumowanie

Rozdział 6. Studia przypadków na temat stymulowania rozwoju umiejętności i nauki
Zdrowie z Zamzee
Właściwe podejście do Adobe Photoshop
Wrzuć wyższy bieg z Fordem
Innowacje i nauka z lojalnością 3.0
Podsumowanie

Rozdział 7. Studia przypadków na temat stymulowania zaangażowania pracowników
Inspirowanie agentów w LiveOps
Zapobieganie epidemii PowerPointa
Bluewolf i program #going social
Turbodoładowanie sprzedaży dzięki Nitro for Salesforce
Podsumowanie


CZĘŚĆ III KIERUNEK

Rozdział 8. Planowanie własnego programu lojalności 3.0
Przewodnik po wdrażaniu lojalności 3.0
Planowanie
Planowanie systemu lojalności 3.0

Rozdział 9. Tchnij życie w twój program lojalności 3.0
Projektowanie
Dziesięć wskazówek eksperta
Budowanie
Optymalizacja
Projektowanie, budowanie i optymalizacja lojalności 3.0

Rozdział 10. Cała naprzód!
Gdzie już byliśmy
Dokąd zmierzamy

Podsumowanie

Załącznik: Przykładowy scenariusz lojalności 3.0:
stymulowanie zaangażowania uczestników
dorocznej konferencji technologicznej

O autorze


260 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022