ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POTĘGA SŁOWA DLACZEGO JAK SIĘ WYRÓŻNIAĆ NA TLE KONKURENCJI


WEYLMAN R.C.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 37.90 Twoja cena  36,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Potęga słowa dlaczego

Jak się wyróżnić na tle konkurencji


Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?

Poznaj sekret rozwoju w biznesie

Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.

Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.


Podziękowania (7)

Przedmowa (9)

CZĘŚĆ I. SFORMUŁOWANIE UNIKALNEJ OBIETNICY WARTOŚCI

1. Dlaczego warto pytać: "Dlaczego?"? (15)

2. Czym jest unikalna obietnica wartości? (27)

3. Jak konsumenci definiują Twoją unikalną obietnicę wartości i jak na nią reagują (41)

CZĘŚĆ II. SZEŚĆ KROKÓW DO WYBICIA SIĘ NA KONKURENCYJNYM RYNKU

4. Krok pierwszy: reguły zaangażowania (61)

5. Krok drugi: sformułowanie obietnicy (77)

6. Krok trzeci: zaprezentowanie obietnicy pracownikom firmy (85)

7. Krok czwarty: wypromuj swoją obietnicę (103)

8. Krok piąty: sprzedaż oparta na indywidualnych korzyściach dla klienta (137)

9. Krok szósty: wykraczać poza oczekiwania klienta (157)

10. Opowieści z linii frontu (179)

Epilog: Idź naprzód i rzuć ich na kolana (199)

Źródła wiedzy i inspiracji (203)


208 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022