Potęga słowa dlaczego
Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada
wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim
samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej.
Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka
kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy
był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność
stosowanych metod rozwoju?
Poznaj sekret rozwoju w biznesie
Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu.
Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś
jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się
rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego
najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na
nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i
sprzedażowych.
Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą
Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez
względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.
Podziękowania (7)
Przedmowa (9)
CZĘŚĆ I. SFORMUŁOWANIE UNIKALNEJ OBIETNICY WARTOŚCI
1. Dlaczego warto pytać: "Dlaczego?"? (15)
2. Czym jest unikalna obietnica wartości? (27)
3. Jak konsumenci definiują Twoją unikalną obietnicę wartości i jak na nią
reagują (41)
CZĘŚĆ II. SZEŚĆ KROKÓW DO WYBICIA SIĘ NA KONKURENCYJNYM RYNKU
4. Krok pierwszy: reguły zaangażowania (61)
5. Krok drugi: sformułowanie obietnicy (77)
6. Krok trzeci: zaprezentowanie obietnicy pracownikom firmy (85)
7. Krok czwarty: wypromuj swoją obietnicę (103)
8. Krok piąty: sprzedaż oparta na indywidualnych korzyściach dla klienta
(137)
9. Krok szósty: wykraczać poza oczekiwania klienta (157)
10. Opowieści z linii frontu (179)
Epilog: Idź naprzód i rzuć ich na kolana (199)
Źródła wiedzy i inspiracji (203)
208 stron, oprawa miękka