ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 65.40 62,13   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TRAF W SEDNO JAK MÓWIĆ ABY PRZEKONAĆ


BOWMAN A. MCGOWAN B.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 65.40 Twoja cena  62,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Traf w sedno

Jak mówić, aby przekonać


Czy zdarzyło ci się żałować: „dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?”, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś
w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód?

W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie – często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów.

Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich:

• Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza.
• Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać.
• Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie.
Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy.

Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.


Bill McGowan jest założycielem i dyrektorem generalnym Clarity Media Group. Dwukrotnie został laureatem reporterskiej Nagrody Emmy. Przeprowadził setki wywiadów ze znanymi osobistościami, dyrektorami generalnymi, celebrytami, pisarzami, redaktorami, prawnikami i sportowcami. Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenia w pracy trenerskiej. Służy radą zarówno dyrektorom generalnym, jak i sławom takim jak choćby rozgrywający New York Giants Eli Manning, aktorka Katherine Heigl czy jazzman Wynton Marsalis. Regularnie prowadzi też wykłady dla dużych grup słuchaczy reprezentujących korporacje takie jak Credit Suisse, Condé Nast czy Campbell’s.


Podziękowania

Wprowadzenie

Rozdział 1. Język sukcesu
Rozdział 2. Zasady przekonywania
Rozdział 3. Zasada Nagłówka
Rozdział 4. Zasada Scorsese
Rozdział 5. Zasada Sosu do Makaronu
Rozdział 6. Zasada Braku Pośpiechu
Rozdział 7. Zasada Przekonania
Rozdział 8. Zasada Ciekawości
Rozdział 9. Zasada Drapera
Rozdział 10. Radzenie sobie przed publicznością
Rozdział 11. Siedem zasad w pracy
Rozdział 12. Siedem zasad w życiu prywatnym
Rozdział 13. Siedem Zasad i ty

Słowniczek


248 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022