ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAUFAJ MI JESTEM KŁAMCĄ WYZNANIA EKSPERTA DS.MANIPULOWANIA MEDIAMI


HOLIDAY R.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 45.90 Twoja cena  43,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zaufaj mi, jestem kłamcą

Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami


Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyborów, zaś nikomu nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało które media są dziś niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem. To doskonale zorganizowane akcje, za którymi stoją specjaliści kontrolujący media. Chcesz się dowiedzieć, jak to się robi? Zaczerpnij informacji z samego źródła.

Manipulowanie mediami to mój zawód. W świecie, gdzie blogi kształtują i wypaczają treść newsów, moje zadanie polega na kontrolowaniu tych blogów — to samo robić może w zasadzie każdy.

Dlaczego ujawniam te wszystkie sekrety? Ponieważ jestem zmęczony światem, gdzie blogerzy przyjmują łapówki, marketerzy pomagają pisać newsy, lekkomyślni dziennikarze rozpowszechniają kłamstwa — i wszystkim to uchodzi na sucho. Zabieram Was za kulisy, ponieważ nie chcę, aby ktoś jeszcze dał się niemile zaskoczyć. Przeczytaj tę szokującą książkę i podziel przez dwa wszystko, o czym czytasz.


  • Wprowadzenie (7)

Część I. Pora karmienia potwora. Czym jest blog?

  • 1. Blogerzy jako twórcy newsów (19)
  • 2. Jak stworzyć coś z niczego w trzech prostych krokach (27)
  • 3. Wielki blogowy przekręt, czyli jak zarabiają wydawcy blogów (45)
  • 4. Taktyka I: blogerzy są biedni - więc pomóż im płacić rachunki (57)
  • 5. Taktyka II: mów to, co chcą usłyszeć (67)
  • 6. Taktyka III: dawaj nie to, co dobre, ale to, co chodliwe (79)
  • 7. Taktyka IV: pomagaj im oszukiwać ich czytelników (93)
  • 8. Taktyka V: sprzedawaj im to, co mogą odsprzedać (wykorzystywanie problemu jednorazowości) (101)
  • 9. Taktyka VI: sprowadzaj wszystko do właściwego nagłówka (115)
  • 10. Taktyka VII: zabij ich obfitością odsłon (123)
  • 11. Taktyka VIII: używaj technologii przeciwko niej samej (135)
  • 12. Taktyka IX: po prostu zmyślaj (inni też to robią) (145)

Część II. Potwór atakuje. Jakie funkcje pełni blog?

  • 13. Irin Carmon, The Daily Show i ja, czyli o tym, ile złego może narobić bloger (157)
  • 14. Jest nas więcej. Panteon manipulatorów (169)
  • 15. Słodkie, lecz złe. Taktyki stosowane w rozrywce online, które odurzają i Ciebie, i mnie (177)
  • 16. Gospodarka podlinkowana. Złudzenia co do źródeł (185)
  • 17. Internetowe naciągactwo. W obliczu wyłudzeń w sieci (199)
  • 18. Iteratywny szwindel. Fałszywa filozofia dziennikarstwa internetowego (209)
  • 19. Mitologia sprostowań (223)
  • 20. O trwaniu w złudzeniach (235)
  • 21. Mroczna strona sarkazmu. Gdy atakuje poczucie humoru (245)
  • 22. Ceremonia upokorzenia w XXI wieku. Blogi jako nośniki nienawiści i narzędzia kary (257)
  • 23. Witamy w nierzeczywistości (265)
  • 24. Jak czytać blogi. Aktualizacja wszystkich zrelacjonowanych kłamstw (273)
  •  

  • WNIOSKI. A więc... co dalej? (279)
  • Podziękowania (289)
  • Literatura cytowana (291)
  • Literatura dodatkowa (294)

249 stron, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022