|
ZAUFAJ MI JESTEM KŁAMCĄ WYZNANIA EKSPERTA DS.MANIPULOWANIA MEDIAMI
HOLIDAY R. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 45.90 Twoja cena 43,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zaufaj mi, jestem kłamcą
Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania
ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny
skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyborów, zaś nikomu
nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało które media są dziś
niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem. To doskonale zorganizowane
akcje, za którymi stoją specjaliści kontrolujący media. Chcesz się dowiedzieć, jak
to się robi? Zaczerpnij informacji z samego źródła.
Manipulowanie mediami to mój zawód. W świecie, gdzie blogi kształtują i
wypaczają treść newsów, moje zadanie polega na kontrolowaniu tych blogów — to samo
robić może w zasadzie każdy.
Dlaczego ujawniam te wszystkie sekrety? Ponieważ jestem zmęczony światem, gdzie
blogerzy przyjmują łapówki, marketerzy pomagają pisać newsy, lekkomyślni
dziennikarze rozpowszechniają kłamstwa — i wszystkim to uchodzi na sucho. Zabieram Was
za kulisy, ponieważ nie chcę, aby ktoś jeszcze dał się niemile zaskoczyć. Przeczytaj
tę szokującą książkę i podziel przez dwa wszystko, o czym czytasz.
Część I. Pora karmienia potwora. Czym jest blog?
- 1. Blogerzy jako twórcy newsów (19)
- 2. Jak stworzyć coś z niczego w trzech prostych krokach (27)
- 3. Wielki blogowy przekręt, czyli jak zarabiają wydawcy blogów (45)
- 4. Taktyka I: blogerzy są biedni - więc pomóż im płacić rachunki (57)
- 5. Taktyka II: mów to, co chcą usłyszeć (67)
- 6. Taktyka III: dawaj nie to, co dobre, ale to, co chodliwe (79)
- 7. Taktyka IV: pomagaj im oszukiwać ich czytelników (93)
- 8. Taktyka V: sprzedawaj im to, co mogą odsprzedać (wykorzystywanie problemu
jednorazowości) (101)
- 9. Taktyka VI: sprowadzaj wszystko do właściwego nagłówka (115)
- 10. Taktyka VII: zabij ich obfitością odsłon (123)
- 11. Taktyka VIII: używaj technologii przeciwko niej samej (135)
- 12. Taktyka IX: po prostu zmyślaj (inni też to robią) (145)
Część II. Potwór atakuje. Jakie funkcje pełni blog?
- 13. Irin Carmon, The Daily Show i ja, czyli o tym, ile złego może narobić
bloger (157)
- 14. Jest nas więcej. Panteon manipulatorów (169)
- 15. Słodkie, lecz złe. Taktyki stosowane w rozrywce online, które odurzają i Ciebie,
i mnie (177)
- 16. Gospodarka podlinkowana. Złudzenia co do źródeł (185)
- 17. Internetowe naciągactwo. W obliczu wyłudzeń w sieci (199)
- 18. Iteratywny szwindel. Fałszywa filozofia dziennikarstwa internetowego (209)
- 19. Mitologia sprostowań (223)
- 20. O trwaniu w złudzeniach (235)
- 21. Mroczna strona sarkazmu. Gdy atakuje poczucie humoru (245)
- 22. Ceremonia upokorzenia w XXI wieku. Blogi jako nośniki nienawiści i narzędzia kary
(257)
- 23. Witamy w nierzeczywistości (265)
- 24. Jak czytać blogi. Aktualizacja wszystkich zrelacjonowanych kłamstw (273)
- WNIOSKI. A więc... co dalej? (279)
- Podziękowania (289)
- Literatura cytowana (291)
- Literatura dodatkowa (294)
249 stron, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|