ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE MARKI KORPORACYJNEJ


WRONA S. DASZKIEWICZ M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreowanie marki korporacyjnej


Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy.

Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.

Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej.

Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.


Wprowadzenie

Rozdział 1. Marka korporacyjna i wizerunek firmy
1.1. Marka - istota i znaczenie
1.2. Marka korporacyjna a marka produktowa
1.3. Architektura marki
1.4. Wizerunek i reputacja firmy
1.5. Od tożsamości do wizerunku firmy

Rozdział 2. Komunikacyjne aspekty kreowania marki korporacyjnej
2.1. Identyfikacja i komunikacja korporacyjna
2.2. Symbolika i identyfikacja wizualna
2.3. Człowiek jako wizytówka firmy
2.4. Wirtualny obraz firmy

Rozdział 3. Badanie i analiza wizerunku marki korporacyjnej
3.1. Podstawy analizy i oceny marki korporacyjnej
3.2. Poziomy, kryteria i wybrane metody pomiaru wizerunku marki korporacyjnej
3.3. Badania jakościowe w określaniu wizerunku marki korporacyjnej

Rozdział 4. Wartość marki korporacyjnej
4.1. Wartość marki i jej rodzaje
4.2. Pomiar wartości marki
4.3. Marka jako źródło wartości przedsiębiorstwa

Rozdział 5. Marka korporacyjna - wyzwania rynku
5.1. Budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding
5.2. Korporacyjna odpowiedzialność społeczna
5.3. Wizerunek firmy w sytuacjach kryzysowych

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków wykresów i tabel


272 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022