|
KREOWANIE MARKI KORPORACYJNEJ
WRONA S. DASZKIEWICZ M. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 60.40 Twoja cena 57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kreowanie marki korporacyjnej
Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest
budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku
firmy.
Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są
postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W
ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki
korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z
uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne
dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.
Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z
budowaniem marki korporacyjnej.
Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i
zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej
odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów
zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji
korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.
Wprowadzenie
Rozdział 1. Marka korporacyjna i wizerunek firmy
1.1. Marka - istota i znaczenie
1.2. Marka korporacyjna a marka produktowa
1.3. Architektura marki
1.4. Wizerunek i reputacja firmy
1.5. Od tożsamości do wizerunku firmy
Rozdział 2. Komunikacyjne aspekty kreowania marki korporacyjnej
2.1. Identyfikacja i komunikacja korporacyjna
2.2. Symbolika i identyfikacja wizualna
2.3. Człowiek jako wizytówka firmy
2.4. Wirtualny obraz firmy
Rozdział 3. Badanie i analiza wizerunku marki korporacyjnej
3.1. Podstawy analizy i oceny marki korporacyjnej
3.2. Poziomy, kryteria i wybrane metody pomiaru wizerunku marki korporacyjnej
3.3. Badania jakościowe w określaniu wizerunku marki korporacyjnej
Rozdział 4. Wartość marki korporacyjnej
4.1. Wartość marki i jej rodzaje
4.2. Pomiar wartości marki
4.3. Marka jako źródło wartości przedsiębiorstwa
Rozdział 5. Marka korporacyjna - wyzwania rynku
5.1. Budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding
5.2. Korporacyjna odpowiedzialność społeczna
5.3. Wizerunek firmy w sytuacjach kryzysowych
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków wykresów i tabel
272 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|