|

DIGITAL BUSINESS I E-COMMERCE MANAGEMENT STRATEGIA REALIZACJA PRAKTYKA
CHAFFEY D. wydawnictwo: PWN , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 163.15 Twoja cena 154,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management
Strategia, Realizacja, Praktyka
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego
e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.
Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i
kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.
Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy
akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business,
opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.
Publikacja zawiera także:
ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych
strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content
marketing i promocję w social media,
rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia
mobilne i stacjonarne,
case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy
odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem
cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki tej publikacji zrozumiesz zasady
działania cyfrowych technologii i dowiesz się, jak je zastosować w swojej organizacji.
666 stron, Format: 20.5x28.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|