ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 50.50 47,98   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORCA W INTERNECIE KOMPEDIUM


NIERADKA-BERNACIAK M.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 50.50 Twoja cena  47,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorca w internecie

Kompedium


Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie.

Przedstawiono i omówiono problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce.

Liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych są atutem publikacji.

Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie.

Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w omawianej w książce tematyce.


Wykaz skrótów

1. Wstęp

2. Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet
2.1. Jak założyć działalność gospodarczą w Internecie - zagadnienia prawne
2.2. Szczególne obowiązki sprzedawców w sklepach internetowych
2.3. Szczegółowe zagadnienia związane z ochroną danych osobowych
2.4. Regulamin sklepu internetowego
2.5. Problematyka prawna tzw. "plików cookies"
2.6. Prawne aspekty spamu
2.7. Konkursy

3. Blogi i portale społecznościowe
3.1. Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności prawnej za treści publikowane na blogach i portalach społecznościowych
3.2. Aspekty prawne działalności marketingowej na blogach
3.3. Prawo prasowe a błogi
3.4. Przestępstwa w Internecie
3.5. Problematyka prawna vlogów

4. Prawo autorskie w Internecie
4.1. Utwór
4.2. Osobiste a majątkowe prawa autorskie
4.3. Granice dozwolonego użytku prywatnego i publicznego
4.4. Wizerunek i jego ochrona
4.5. Ochrona praw autorskich
4.6. Linkowanie
4.7. Ochrona domen internetowych
4.8. Licencje Creative Commons (CC)

5. Znaki towarowe - zarys
5.1. Pojęcie znaku towarowego
5.2. Udzielenie prawa ochronnego na znak towarowy
5.3. Postępowanie sporne
5.4. Umowy dotyczące znaków towarowych
5.5. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu cywilnym
5.6. Znak towarowy a utwór

6. Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi

Wzory pism

WZÓR A - Regulamin sklepu internetowego
WZÓR B - Regulamin konkursu internetowego
WZÓR C - Pozew o ochronę dóbr osobistych
WZÓR D -Wniosek o udostępnienie danych osobowych
WZÓR E -Wniosek do GIODO o nakazanie udostępnienia danych osobowych
WZÓR F - Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
WZÓR G -Wezwanie do zaniechania naruszeń dóbr osobistych
WZÓR H - Zgoda na wykorzystanie wizerunku
WZÓR I - Umowa licencyjna
WZÓR J -Wezwanie do ujawnienia informacji z zakresu prawa autorskiego
WZÓR K - Pozew z tytułu naruszenia praw autorskich osobistych i majątkowych
WZÓR L -Wezwanie do zaprzestania naruszania znaku towarowego
WZÓR M - Regulamin dotyczący używania znaku towarowego
WZÓR N - Umowa licencyjna w zakresie korzystania ze znaku towarowego
WZÓR O - Formularz rejestracyjny znaku towarowego


262 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022