ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.00 37,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MODELOWANIE PROCESU EKSPLOATACJI SYSTEMÓW TELEMATYKI TRANSPORTU


ROSIŃSKI A.

wydawnictwo: WYD PW , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 39.00 Twoja cena  37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Modelowanie procesu eksploatacji systemów telematyki transportu


Systemy telematyki transportu integrują informatykę z telekomunikacją w zastosowaniach dla potrzeb systemów transportowych. Umożliwia to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa pojazdów i obiektów realizujących zadania transportowe, przy jednoczesnym wzroście efektywności wykorzystania infrastruktury transportowej i środków transportu.

W monografii przedstawiono podejście niezawodnościowe w analizie systemów telematyki transportu, które umożliwia takie ich zaprojektowanie, by funkcjonowały poprawnie przez określony czas, co zależy nie tylko od niezawodności części składowych tworzących system, ale również od efektywnego zarządzania procesem eksploatacji.

Przeanalizowano także systemy telematyki transportu w aspekcie niezawodnościowo-eksploatacyjnym i przedstawiono metody wspomagania podejmowania decyzji eksploatacyjnych, które wykorzystują autorskie modele procesu eksploatacji.


Wykaz ważniejszych skrótów i oznaczeń

1. Wstęp
1.1. Stan zagadnienia
1.2. Pojęcie telematyka a telematyka transportu
1.3. Cel i zakres pracy

2. Przegląd wybranych zagadnień wspomagania podejmowania decyzji eksploatacyjnych systemów telematyki transportu
2.1. Strategie eksploatacyjne
2.1.1. Strategia maksymalizacji wskaźnika gotowości
2.1.2. Strategia maksymalizacji wskaźnika gotowości z uwzględnieniem nakładów finansowych
2.2. Modele systemu

3. Wybrane aspekty modelowania procesu eksploatacji w aspekcie bezpieczeństwa systemów telematyki transportu
3.1. Modele procesu eksploatacji w aspekcie bezpieczeństwa centrum zarządzania systemami telematyki
3.1.1. Model procesu eksploatacji w aspekcie bezpieczeństwa centrum zarządzania systemami telematyki wykorzystującego trzy magistrale transmisyjne
3.1.2. Model procesu eksploatacji w aspekcie bezpieczeństwa centrum zarządzania systemami telematyki wykorzystującego cztery magistrale transmisyjne
3.1.3. Model procesu eksploatacji w aspekcie bezpieczeństwa centrum zarządzania systemami telematyki wykorzystującego pięć magistral transmisyjnych
3.2. Uogólniony model procesu eksploatacji w aspekcie bezpieczeństwa centrum zarządzania systemami telematyki wykorzystującego m magistral transmisyjnych

4. Wybrane aspekty modelowania procesu eksploatacji z uwzględnieniem przeglądów okresowych systemów telematyki transportu
4.1. Modele procesu eksploatacji z uwzględnieniem przeglądów okresowych systemów telematyki transportu
4.1.1. Dwustanowy model procesu eksploatacji
4.1.2. Trzystanowy model procesu eksploatacji
4.1.3. Czterostanowy model procesu eksploatacji
4.1.4. Uogólniony n-stanowy model procesu eksploatacji
4.1.5. Pięciostanowy model procesu eksploatacji uwzględniający stan diagnozowania
4.1.6. Pięciostanowy model procesu eksploatacji uwzględniający stan diagnozowania i możliwość przejścia ze stanu diagnozowania do stanu użytkowania
4.2. Modele procesu eksploatacji z uwzględnieniem przeglądów okresowych i częściowego współczynnika korygującego systemów telematyki transportu
4.2.1. Czterostanowy model procesu eksploatacji z uwzględnieniem częściowego
współczynnika korygującego
4.2.2. Uogólniony n-stanowy model procesu eksploatacji z uwzględnieniem częściowego współczynnika korygującego
4.3. Modele procesu eksploatacji z uwzględnieniem przeglądów okresowych i współczynnika korygującego systemów telematyki transportu
4.3.1. Trzystanowy model procesu eksploatacji z uwzględnieniem współczynnika korygującego
4.3.2. Czterostanowy model procesu eksploatacji z uwzględnieniem współczynnika
korygującego
4.3.3. Uogólniony n-stanowy model procesu eksploatacji z uwzględnieniem współczynnika korygującego
4.4. Uogólniony n-stanowy model procesu eksploatacji z uwzględnieniem przeglądów okresowych i współczynnika korygującego oraz współczynnika nakładów finansowych

5. Metoda wspomagania podejmowania decyzji eksploatacyjnych w systemach telematyki transportu
5.1. Koncepcja i założenia metody
5.2. Komputerowa egzemplifikacja metody wspomagania podejmowania decyzji eksploatacyjnych systemów telematyki transportu

6. Weryfikacja metody wspomagania podejmowania decyzji eksploatacyjnych w systemach telematyki transportu

7. Podsumowanie i wnioski

Bibliografia


182 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022