Biblia handlowca
Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z
klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie
sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść
na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w
oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a
nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego
naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient
potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego
sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z
dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco
szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy
odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te
tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów,
umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o
lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach,
prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży
12,5 wartości dobrego sprzedawcy
Olśniewanie klienta
Dobra prezentacja
Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Głoszenie nowiny
Nawiązywanie kontaktów
Prorocy i zyski
W górę, dochodzie!
Praktyczne porady sprzedażowe, z którymi możesz zapoznawać się na co
dzień i bezzwłocznie stosować je w praktyce.
Przeczytaj tę książkę od deski do deski. Otwórz ją w dowolnym miejscu i ucz się
tego, czego w danej chwili potrzebujesz. Natychmiast zastosuj zdobyte informacje.
10,5 przykazania skutecznej sprzedaży Jeffreya Gitomera (17)
12,5 wartości zawodowego sprzedawcy (40)
CZĘŚĆ 1. REGUŁY, SEKRETY, DOBRA ZABAWA (43)
- 1.1. Księga stworzenia (43)
- Co nowego można znaleźć w książce sprzed dwudziestu lat? (44)
- "Niestety, nie ma takiej możliwości" (45)
- No dobrze, więc co będziesz z tego miał? (48)
- 8,5 sposobu, jak najlepiej wykorzystać tę książkę (50)
- Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju (53)
- Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu (56)
- 1.2. Księga reguł (59)
- 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży (60)
- DHD (66)
- 1.3. Księga sekretów (69)
- Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje? (70)
- Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać! (73)
- Co jest nie tak z tą transakcją? Problemem jesteś Ty! (75)
- Łącznik między pozytywnym a negatywnym (78)
- Jak klient (naprawdę) chce być traktowany (81)
- Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec (84)
- Jak znaleźć czuły punkt klienta? (87)
- 1.4. Księga wielkich sekretów (91)
- Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi (92)
- Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem (95)
- Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji (98)
- Życiowe kredo (100)
- 1.5. Księga humoru (103)
- Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze! (104)
CZĘŚĆ 2. JAK OLŚNIĆ KLIENTA (107)
- 2.1. Księga zachwytów (107)
- Efekt WOW pomoże Ci zrobić dobry interes (108)
- Czy korzystasz z efektu WOW? (112)
- Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem. Jak wszyscy inni (116)
- 2.2. Księga pytań (119)
- Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie (120)
- Czy potrafisz przeprowadzić transakcję w pięciu pytaniach? (123)
- 2.3. Księga Mocy (127)
- Jesteś teraz w mojej MOCy (128)
CZĘŚĆ 3. POZWÓLCIE, ŻE SIĘ PRZEDSTAWIĘ (131)
- 3.1. Księga autoprezentacji (131)
- Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę (132)
- Jak zaprezentować się w 30 sekund? (135)
- Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje? (137)
- 3.2. Księga ofert (141)
- "Akwizytorom wstęp wzbroniony" - ulubiony napis handlowców (142)
- Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę? (144)
- Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie (148)
- Składanie oferty to dobra zabawa. Jeśli sam w to wierzysz (150)
- Etapy składania oferty (153)
CZĘŚĆ 4. JAK ZROBIĆ DOBRĄ PREZENTACJĘ (157)
- 4.1. Księga prezentacji (157)
- Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem (158)
- 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna (161)
- Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego? (164)
- Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę (167)
- Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż (169)
- Głupota prezentacyjna. Nie robisz tego, prawda? (172)
CZĘŚĆ 5. WĄTPLIWOŚCI, ZAMKNIĘCIE I KOLEJNE PODEJŚCIA (175)
- 5.1. Księga wątpliwości (175)
- Wątpliwości - wystąp! (176)
- Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania (179)
- Przewidywanie wątpliwości (183)
- Sprzedaż zaczyna się wtedy, kiedy klient zaczyna wątpić (186)
- 5.2. Księga zamknięcia (201)
- Pierwsze 19,5 oznaki gotowości klienta do kupna (202)
- Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi "Tak" lub "Nie"
(205)
- Jak zadawać pytanie zamykające? (207)
- Sprzedaż na pieska (209)
- Niech piesek goni Ciebie (211)
- Najpierw zjedz deser! (213)
- Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem! (215)
- 5.3. Księga wytrwałości (219)
- Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z
klientem (220)
- Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka! (222)
- Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka! (224)
- "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno...
(226)
- Nie możesz się umówić na spotkanie? (229)
CZĘŚĆ 6. PRZECIWNOŚCI I PRZECIWNICY (231)
- 6.1. Księga lamentów i biadolenia (231)
- Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom (232)
- 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy (235)
- 6.2. Księga konkurencji (239)
- Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków! (240)
CZĘŚĆ 7. NIECH ŻYJE KRÓL KLIENT WIELKI (243)
- 7.1. Księga obsługi klienta (243)
- Tajemnica świetnej obsługi klienta (244)
- Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży (246)
- Reklamacje rodzą sprzedaż... jeśli dobrze na nie zareagujesz (249)
CZĘŚĆ 8. GŁOSZENIE NOWINY (253)
- 8.1. Księga komunikacji (253)
- Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji (254)
- Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz (257)
- Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj! (260)
- Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się! (264)
- Istnieje 100 mld różnych typów nabywców. Przekonaj się sam (268)
- 8.2. Księga targów (273)
- 35,5 zasady sukcesu na targach (274)
CZĘŚĆ 9. NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW (279)
- 9.1. Księga nawiązywania kontaktów (279)
- Nawiązywanie kontaktów - sztuka poznawania właściwych osób (280)
- ABC nawiązywania kontaktów - jak rozpracować uczestników spotkania (283)
- DEF nawiązywania kontaktów - czerpać korzyści ze spotkania (286)
- Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów (289)
- Gra w kontakty (293)
CZĘŚĆ 10. PROROCY I ZYSKI (295)
- 10.1. Księga trendów (295)
- Nowy gatunek handlowca - niehandlowiec (296)
- Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele! (299)
CZĘŚĆ 11. W GÓRĘ, DOCHODZIE! (307)
CZĘŚĆ 12. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (315)
- 12.1. Księga mediów społecznościowych i społecznościowej sprzedaży (315)
- Ewolucja powabu mediów społecznościowych prowadząca do skutecznej sprzedaży (316)
- Sprzedaż w mediach społecznościowych. W każdym razie coś w tym stylu (320)
- Co robisz każdego dnia w celu przyciągania innych i budowania marki? (323)
- LinkedIn świetnie się sprawdza w biznesie, o ile używa się go z głową (326)
CZĘŚĆ 13. ROZGRZESZENIE (331)
- 13.1. Księga wyjścia (331)
- Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży (332)
- Zaangażuj się! (334)
- Posłowie... Kiedy dorosnę (339)
- Klucz do przyszłości kryje się w Twojej teraźniejszości i przeszłości (343)
Skorowidz (351)
352 strony, oprawa twarda