Laptopowy Milioner
Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów
i strefy wpływów?
7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy
realizacji planu?
O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu
przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną
pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle
zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i
znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat
oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie.
Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić.
W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje
trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie.
Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe
opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć
niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi
produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz
się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na
czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej
orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr
Podwykonawcy
Marketing dla lokalnych biznesów
Strony członkowskie i webinaria
Reklamy w internecie
O autorze (7)
Podziękowania (8)
Wprowadzenie (9)
1. E-booki (35)
2. Tworzenie list i marketing e-mailowy (71)
3. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (99)
4. YouTube (117)
5. Facebook (135)
6. Twitter (159)
7. Fiverr (183)
8. Podwykonawcy (197)
9. Marketing dla lokalnych biznesów (219)
10. Strony członkowskie (249)
11. Webinaria (269)
12. Reklamy w internecie (303)
Przemyślenia na zakończenie (325)
328 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka