|
SPRZEDAŻ BEZ MITÓW CAŁA PRAWDA O HANDLOWANIU
BULIŃSKI K. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 36.65 Twoja cena 34,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Sprzedaż bez mitów
Cała prawda o handlowaniu
Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka
jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w
ciągu szesnastu lat pracy w sprzedaży.
Refleksje w niej zawarte mogą Ci się wydać momentami cierpkie, sarkastyczne i
gorzkie, ale właśnie taki smak miewa sprzedaż. Handlowiec to zawód wysokiego ryzyka:
momenty triumfu następują często po całej serii porażek. Klient powie stanowczo NIE,
szef okaże dezaprobatę, Twojego konta nie zasili bardzo oczekiwana premia... W takiej
sytuacji dobrze jest mieć wsparcie. Inspirację, taką jak ta książka. Wystarczy, że
jej treść przepuścisz przez filtry własnych doświadczeń i wyciągniesz nauki
właściwe dla siebie.
Co ogranicza wysokość słupków sprzedażowych? Dlaczego handlowcy nie uczą się na
własnych błędach? Jakie wymówki przeszkadzają w poprawie efektywności? Kim jest
menedżer — władcą czy liderem? Czy każdy może zostać handlowcem i awansować? Jak
mają się do rzeczywistości metody, sposoby i sztuczki sprzedażowe? Kim są trudni
klienci i czy naprawdę istnieją? Czym jest zespól stresu posprzedażowego? Czego nie
sposób dowiedzieć się o przyszłym pracowniku działu handlowego z rozmowy
kwalifikacyjnej? — oto niektóre zagadnienia, o których chce opowiedzieć Ci Kamil
Buliński. Jesteś gotów?
Rozdział 1. Sprzedażowe "sky is the limit", czyli jak cele stają się...
No właśnie, czym? (13)
- Cel sprzedażowy nie jest sztuką samą w sobie (16)
- Przy wyznaczaniu celów należy pamiętać, że pracujemy z ludźmi i że ci ludzie
mają te cele realizować (17)
- Jak reagować na frazę "sky is the limit"? (23)
Rozdział 2. Analfabetyzm w sprzedaży (27)
Rozdział 3. Sofizmaty w sprzedaży (35)
Rozdział 4. Jeżeli fakty świadczą inaczej, niż twierdzę, to tym gorzej dla
faktów, czyli jestem zachwyconym władzą menedżerem sprzedaży (39)
Rozdział 5. Każdy może być handlowcem, nie każdy jednak chce nim być, czyli
dlaczego nigdy nie powinienem zostać dyrektorem sprzedaży (49)
Rozdział 6. "Ludzka twarz", zagajenie i audiowizualne tortury, czyli
dlaczego znęcamy się nad klientem, który przecież płaci nam co miesiąc pensję (59)
- Po pierwsze, kreatywność (64)
- Po drugie, handlowiec jako przedstawiciel wywiadowni gospodarczej (65)
Rozdział 7. Dobry handlowiec skutecznym menedżerem sprzedaży, czyli José Mourinho i
sir Alex Ferguson śmieją się światu w twarz (73)
Rozdział 8. Techniki, triki i inne sposoby na sprzedaż, czyli dlaczego mówienie
językiem korzyści nie działa (81)
Rozdział 9. Trudny klient. Czy taki byt istnieje? (97)
Rozdział 10. Każdy handlowiec to dobry negocjator. Czyżby? (105)
Rozdział 11. ABC (Always Be Closing), czyli genialny Alec Baldwin dający mniej
genialny przykład (107)
Rozdział 12. Jak słudzy pseudonauki robią handlowcom krzywdę (111)
- Albert Mehrabian i jego triada (55 - 38 - 7) (113)
- Kult cargo w sprzedaży (115)
- "Ja nie poniosłem porażki, ja doświadczyłem" (117)
- Stożek doświadczenia Dale'a (119)
Rozdział 13. Handlowiec po przejściach, czyli zespół stresu posprzedażowego (123)
- Kilka refleksji na temat indywidualnych doświadczeń (124)
- Kilka słów o systemie sprzedaży i o zarządzaniu (128)
Rozdział 14. Dlaczego fraza "handlowiec działający etycznie" wywołuje
uśmiech politowania (135)
Rozdział 15. Jak sprawić, by rekrutacja handlowców nie była randką w ciemno
(143)
- Po pierwsze, plan na zespół (145)
- Po drugie, uznajmy, że brak dowodów nie jest dowodem braków (146)
- Po trzecie, odrzućmy mit wykształcenia (148)
Rozdział 16. Szkolenia sprzedażowe to przykry obowiązek i strata czasu! Dlaczego?
(153)
- Kilka słów na koniec (165)
- Podziękowania (167)
168 stron, Format: 13.9x20.9, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|