ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.50 64,13   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORSTWO HOTELOWE ASPEKTY EKONOMICZNE FINANSOWE I ORGANIZACYJNE


PUCIATO D.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedsiębiorstwo hotelowe

Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne


Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu.

W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę cenową, metody sterowania ryzykiem, współczesne koncepcje zarządzania operacyjnego i strategicznego oraz kierunki innowacyjnej komunikacji marketingowej.


Wstęp

Rozdział I. Przedsiębiorstwo hotelowe jako podmiot rynku turystycznego
1.1. Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego
1.2. Cechy, funkcje, cele i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
1.3. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa hotelowego
1.4. Zróżnicowanie funkcjonalne przedsiębiorstw hotelowych
1.5. Formy prawno-organizacyjne hoteli
1.6. Tendencje w zakresie struktury instytucjonalnej rynku
1.7. Powiązania hotelu z innymi podmiotami rynku turystycznego

Rozdział II. Ekonomiczne i finansowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
2.1. Ekonomika hotelu
2.2. Rachunkowość zarządcza
2.3. Nowoczesna polityka cenowa
2.4. Finanse przedsiębiorstwa hotelowego
2.5. Zarządzanie ryzykiem

Rozdział III. Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
3.1. Rodzaje struktur działalności gospodarczej w przedsiębiorstwach hotelowych
3.2. Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu
3.3. Kultura organizacyjna w hotelu
3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelu
3.5. Współczesne metody zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym
3.6. Nowoczesny marketing w hotelu
3.7. Jakość obsługi gościa hotelowego
3.8. Strategie i modele biznesu hotelowego
3.9. Społeczna odpowiedzialność biznesu hotelowego

Bibliografia
Spis rysunków i tabel


290 stron, Format: 15.9x23.0, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022