ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WSPÓŁPRACA PRZEDSIĘBIORSTW A INNOWACJE I TRANSFER TECHNOLOGII WYBRANE ASPEKTY


ŚWIADEK A.WIŚNIEWSKA J. RED.

wydawnictwo: IVG , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 65.25 Twoja cena  61,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współpraca przedsiębiorstw a innowacje i transfer technologii

wybrane aspekty


Procesy przenikania zjawisk współpracy innowacyjnej i transferu technologii były niejednokrotnie omawiane w literaturze przedmiotu, lecz w dalszym ciągu pozostają niejasne. Na tej podstawie powstała podstawowa hipoteza badawcza, która jest twierdzeniem, że transfer technologii realizowany w trakcie współpracy przedsiębiorstw z innymi jednostkami gospodarczymi i naukowymi akceleruje procesy innowacyjne w tych pierwszy i przyczynia się do osiągania korzyści wynikających dwukierunkowego transferu wiedzy między organizacjami.

Celem opracowania jest ukazanie wieloaspektowych związków występujących między zjawiskami współpracy i transferu technologii oraz ich synergiczny wpływ na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw.


Wstęp

Część I Współpraca i jej dywergencje w aktywności innowacyjnej przedsiębiorstwa

Marek Tomaszewski
Rozdział 1
Teoretyczne aspekty kooperacji przedsiębiorstw

Aleksandra Kieres
Rozdział 2
Współpraca nauki i biznesu - programy i kierunki rozwoju

Anna Misztal
Rozdział 3
Klastry a rozwój otwartych innowacji w Polsce

Jadwiga Gorączkowska
Rozdział 4
Sieci przemysłowe a wsparcie innowacyjności i przedsiębiorczości - przypadek województwa lubuskiego

Część II Determinanty aktywności innowacyjnej i transferu technologii

Katarzyna Kazojć
Rozdział 5
Rola powiązań kooperacyjnych w procesie transferu technologii
Roman Tylżanowski

Rozdział 6
Procesy współpracy a transfer technologii w przedsiębiorstwach przemysłowych wysokiej techniki w Polsce

Katarzyna Szopik-Depczyńska
Rozdział 7
Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce Wschodniej - wybrane charakterystyki

Ewelina Kucharz
Rozdział 8
Innowacje marketingowe w przedsiębiorstwie - marketing sensoryczny w praktyce kawiarni Starbucks

Spis Tabel
Spis Rysunków
Spis Schematów


144 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022