ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SKALOWALNOŚĆ MODELI BIZNESU W ŚRODOWISKU SIECIOWYM


JABŁOŃSKI A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 74.25 Twoja cena  70,54 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skalowalność modeli biznesu w środowisku sieciowym


Głównym celem książki jest przedstawienie założeń skalowalności modelu biznesu jako kluczowej determinanty efektywności przedsiębiorstwa osadzonego w sieci.


Wprowadzenie

Rozdział 1. Sieć jako środowisko sprzyjające osiąganiu przez przedsiębiorstwa wysokiej efektywności
1.1. Definicje i tło teoretyczne sieci
1.2. Efektywność sieci
1.3. Sieć WEB 2.0 jako środowisko biznesu klasycznego i internetowego

Rozdział 2. Zarządzanie efektywnością przedsiębiorstw a współczesne mechanizmy rynkowe
2.1. Definicje i tło teoretyczne zarządzania efektywnością
2.2. Metody pomiarowe jako skuteczne narzędzia oceny efektywności przedsiębiorstwa
2.3. Zarządzanie efektywnością przedsiębiorstwa w sieci

Rozdział 3. Modele biznesu a doskonalenie efektywności przedsiębiorstw
3.1. Definicje i tło teoretyczne modelu biznesu
3.2. Modele biznesu w ujęciu systemowym a zarządzanie efektywnością przedsiębiorstw
3.3. Sieciowe modele biznesu a zarządzanie efektywnością przedsiębiorstw
3.4. Wirtualne modele biznesu z uwzględnieniem chmury obliczeniowej a zarządzanie efektywnością przedsiębiorstw
3.5. Operacjonalizacja modeli biznesu

Rozdział 4. Koncepcja skalowalności modeli biznesu w środowisku sieciowym
4.1. Definicje i tło teoretyczne skalowalności modeli biznesu0
4.1.1. Technologiczne ujęcie skalowalności modeli biznesu
4.1.2. Strategiczne ujęcie skalowalności modeli biznesu
4.2. Dynamika modeli biznesu w procesie zarządzania efektywnością przedsiębiorstw
4.3. Adaptacyjność, powtarzalność i komodytyzacja (standaryzacja) modeli biznesu w procesie zarządzania efektywnością przedsiębiorstw
4.4. Spójność modeli biznesu w procesie zarządzania efektywnością przedsiębiorstw
4.5. Innowacyjność modeli biznesu w procesie zarządzania efektywnością przedsiębiorstw
4.6. Dostępność i skala oddziaływania modeli biznesu w sieci w procesie zarządzania efektywnością przedsiębiorstw

Rozdział 5. Skalowalność modeli biznesu w środowisku sieciowym z wykorzystaniem koncepcji zarządzania efektywnością w świetle badań empirycznych
5.1. Cel, zakres i przedmiot badań
5.2. Hipotezy badawcze
5.3. Metoda badawcza i charakterystyka prób badawczych
5.4. Badania modelu biznesu sieci - Europejskiej Sieci Klastrów Kolejowych ERCI
5.5. Badanie Studium Przypadku - badania ewolucji atrybutów modelu biznesu sieci Południowego Klastra Kolejowego w kontekście jego skalowalności
5.6. Badania skalowalności modeli biznesu członków Południowego Klastra Kolejowego - węzłów sieci PKK w kierunku osiągania wysokiej efektywności
5.7. Podsumowanie przeprowadzonych badań

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załączniki


241 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022