ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SPRZEDAWCA ALFA SEKRETY NAJWYBITNIEJSZYCH SPRZEDAWCÓW Z POLSKI I ŚWIATA


WIKIERA A.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 39.25 Twoja cena  37,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sprzedawca ALFA

Sekrety najwybitniejszych sprzedawców z Polski i świata


Książka przedstawia techniki sprzedaży sprawdzone i stosowane z sukcesem przez najlepszych sprzedawców.

Autor jest jednym z najlepszych trenerów sprzedaży w Polsce. Pierwsza książka Artura Wikiery zatytułowana ALFAbet motywacji szybko osiągnęła status bestsellera. Sprzedawca ALFA rozwija wątki z tej pierwszej książki dotyczące sprzedaży, uzupełniając je opisem skutecznych i sprawdzonych metod zwiększania efektywności sprzedaży. W szczególności książka przedstawia zarówno klasyczne podejście do budowania relacji i skutecznego komunikowania się, jak i najnowsze techniki i narzędzia z zakresu wywierania wpływu, perswazji oraz NLP. Autor zaprosił do współpracy grono najlepszych sprzedawców w Polsce z różnych dziedzin, którzy wspólnie pokazują, że na szczyt nie prowadzi żadna droga na skróty, za to są metody, które można opanować i wykorzystać, aby droga do sukcesu w sprzedaży była krótsza.

Autor tak mówi o sobie: „Jestem trenerem sprzedaży, mówcą motywacyjnym, coachem oraz mentorem w sektorze ubezpieczeniowo-finansowym. Wśród moich klientów są m.in. AXA Polska, AEGON, Compensa, DF DIAMENT, Grupa Azoty, Hortex, ING Nationale-Nederlanden, PZL Świdnik oraz Uniqa.Szkoliłem zespoły handlowców oraz kadrę menedżerską tych i wielu innych spółek".

Artur Wikiera przeprowadził ponad 600 szkoleń i warsztatów z procesów sprzedażowych, wystąpień publicznych, motywacji, zarządzania zespołem i przywództwa.


Przedmowa
Łukasz Milewski

Wstępniak
Wstęp

1. Psychologia
Jak postawa może wpłynąć na nastawienie i podejście do sprzedaży?

2. Droga
Dlaczego sprzedaż jest procesem? Czy naprawdę nim jest?

3. Klient
Kim jest, gdzie mieszka, ile ma lat, co robi, gdzie kupuje, kiedy kupuje, dlaczego kupuje?
Czyli o poszukiwaniu

4. Planowanie
Brak planowania oznacza brak sukcesu na miarę twych pragnień

5. Relacje
Umiejętności skutecznej komunikacji odpowiadają za prawie 90 procent sukcesów w sprzedaży.
Wiedziałeś o tym?

6. Pytania
Czy warto być doktorem sprzedaży i czy pytania rzeczywiście mogą zdziałać cuda?

7. Prezentacja
Jak przedstawić klientowi korzyści?

8. Czy wszystko jest jasne?
Dlaczego klient generuje obiekcje i zastrzeżenia?

9. Wisienka na torcie
A może kropka nad i? Czy w ogóle techniki finalizacji transakcji są potrzebne?

10. Obsługa
Czy jesteś zainteresowany tym, aby mieć klienta na całe życie? No, prawie na całe

Bonus 1. Top narzędzia perswazyjne
Najlepsze, ale przede wszystkim skuteczne wzorce wywierania wpływu, w tym NLP

Bonus 2. Telemarketing na wesoło
Sprawdzone techniki skutecznego umawiania spotkań

Bonus 3. Sprzedaż grupowa
A może jesteś zainteresowany, aby od razu kupiło więcej osób?

Mowa końcowa

Podziękowania


234 strony, Format: 21.8x14.0, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022