ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.45 33,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH


PANASIUK A. RED.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 35.45 Twoja cena  33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jakość usług turystycznych


Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia.

W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego.

Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań.

Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.


232 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022