|
JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH
PANASIUK A. RED. wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN , rok wydania 2007, wydanie Icena netto: 35.45 Twoja cena 33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jakość usług turystycznych
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych,
opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i
specyfiki ich świadczenia.
W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług
turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii,
biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego.
Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań.
Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
232 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|