ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MIĘDZYNARODOWY WYBRANE ZAGADNIENIA


SMALEC A.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 39.39 Twoja cena  37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing międzynarodowy

Wybrane zagadnienia


Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku – jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik.

W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego.

Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.


Wstęp

Rozdział pierwszy. Internacjonalizacja i orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw
Rozdział drugi. Ogólne strategie działania na rynkach międzynarodowych
Rozdział trzeci. Strategie wejścia na rynki zagraniczne i polityka dystrybucji
Rozdział czwarty. Otoczenie międzynarodowe i segmentacja rynku
Rozdział piąty. Badania na międzynarodowych rynkach
Rozdział szósty. Produkt w marketingu międzynarodowym
Rozdział siódmy. Polityka cenowa na rynkach międzynarodowych
Rozdział ósmy. Promocja na rynkach międzynarodowych

Literatura


142 strony, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022