ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWE MEDIA I POLITYKA INTERNET DEMOKRACJA KAMPANIE WYBORCZE


JEZIŃSKI M. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 39.69 Twoja cena  37,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe media i polityka

Internet, demokracja, kampanie wyborcze


Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczne
Nowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze polityki
Mediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznej
W poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznej
Polskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiska
Politycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie


291 stron, Format: 15.5x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022