ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWE TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W EDUKACJI NIEKONIECZNIE CYFROWA DEMENCJA


ADAMKIEWICZ J.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 39.69 Twoja cena  37,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe technologie informacyjne w edukacji

Niekoniecznie cyfrowa demencja


Podejmując temat niniejszej pracy, Autorka, mając na uwadze krytyczne stanowisko Manfreda Spitzera wobec mediów, skupiła się na efektywności kształcenia multimedialnego. Postawiła sobie za cel określenie czynników, które bezpośrednio wiążą się z działalnością dydaktyczną nauczycieli akademickich oraz procesem samokształcenia studentów. Recenzowana książka jest próbą zdiagnozowania procesu kształcenia studentów wyższej uczelni z wykorzystaniem środków technologii informacyjnych i prezentuje w rezultacie pozytywne stanowisko wobec multimediów.

Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Sikorskiego


Wstęp

Rozdział I
Media i technologie informacyjne w komunikacji społecznej
1.1. Podstawowe pojęcia użyte w pracy
1.2. Multimedia w ujęciu historycznym
1.3. Multimedia i hipermedia jako klasyczne środki komunikacji
1.4. Nowe media źródłem nowoczesnych form przekazu
1.5. Strategie komunikacyjne Pokolenia sieci

Rozdział II
Teoretyczne problemy zastosowania multimediów w edukacji
2.1. Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnej w edukacji
2.2. Istota kształcenia multimedialnego
2.3. Multimedialne wspomaganie procesu nauczania i samokształcenia
2.4. Neurologiczne uwarunkowania zastosowania multimediów w procesie uczenia się
2.5. Wybrane teorie i kierunki badań nad wykorzystaniem mediów w edukacji

Rozdział III
Założenia metodologiczne
3.1. Cel i przedmiot badań
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Zmienne i ich wskaźniki
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5. Organizacja badań

Rozdział IV
Analiza badań własnych nad wykorzystaniem multimediów w procesie kształcenia
4.1. Zakres wykorzystania infrastruktury medialnej uczelni w procesie kształcenia studentów
4.2. Czynniki mające wpływ na optymalizację zastosowania środków multimedialnych w procesie kształcenia studentów
4.3. Sytuacje dydaktyczne, w których najczęściej wykorzystywane są środki multimedialne
4.4. Wpływ multimedialnego wspomagania procesu nauczania na efektywność kształcenia studentów
4.5. Stosunek nauczycieli do wykorzystywania środków medialnych w procesie kształcenia

ZAKOŃCZENIE

Summary
Bibliografia
Spis wykresów i tabel


203 strony, Format: 14.5x20.4, oprawa kartonowa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022