|
NOWE TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W EDUKACJI NIEKONIECZNIE CYFROWA DEMENCJA
ADAMKIEWICZ J. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2015, wydanie Icena netto: 39.69 Twoja cena 37,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nowe technologie informacyjne w edukacji
Niekoniecznie cyfrowa demencja
Podejmując temat niniejszej pracy, Autorka, mając na uwadze krytyczne stanowisko
Manfreda Spitzera wobec mediów, skupiła się na efektywności kształcenia
multimedialnego. Postawiła sobie za cel określenie czynników, które bezpośrednio
wiążą się z działalnością dydaktyczną nauczycieli akademickich oraz procesem
samokształcenia studentów. Recenzowana książka jest próbą zdiagnozowania procesu
kształcenia studentów wyższej uczelni z wykorzystaniem środków technologii
informacyjnych i prezentuje w rezultacie pozytywne stanowisko wobec multimediów.
Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Sikorskiego
Wstęp
Rozdział I
Media i technologie informacyjne w komunikacji społecznej
1.1. Podstawowe pojęcia użyte w pracy
1.2. Multimedia w ujęciu historycznym
1.3. Multimedia i hipermedia jako klasyczne środki komunikacji
1.4. Nowe media źródłem nowoczesnych form przekazu
1.5. Strategie komunikacyjne Pokolenia sieci
Rozdział II
Teoretyczne problemy zastosowania multimediów w edukacji
2.1. Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnej w edukacji
2.2. Istota kształcenia multimedialnego
2.3. Multimedialne wspomaganie procesu nauczania i samokształcenia
2.4. Neurologiczne uwarunkowania zastosowania multimediów w procesie uczenia się
2.5. Wybrane teorie i kierunki badań nad wykorzystaniem mediów w edukacji
Rozdział III
Założenia metodologiczne
3.1. Cel i przedmiot badań
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Zmienne i ich wskaźniki
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5. Organizacja badań
Rozdział IV
Analiza badań własnych nad wykorzystaniem multimediów w procesie kształcenia
4.1. Zakres wykorzystania infrastruktury medialnej uczelni w procesie
kształcenia studentów
4.2. Czynniki mające wpływ na optymalizację zastosowania środków multimedialnych w
procesie kształcenia studentów
4.3. Sytuacje dydaktyczne, w których najczęściej wykorzystywane są środki
multimedialne
4.4. Wpływ multimedialnego wspomagania procesu nauczania na efektywność kształcenia
studentów
4.5. Stosunek nauczycieli do wykorzystywania środków medialnych w procesie kształcenia
ZAKOŃCZENIE
Summary
Bibliografia
Spis wykresów i tabel
203 strony, Format: 14.5x20.4, oprawa kartonowa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|