ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TEORIA I PRAKTYKA FUNKCJONOWANIA MEDIÓW


MARSZAŁEK-KAWA J. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 41.15 Twoja cena  39,09 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Teoria i praktyka funkcjonowania mediów


Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu więc teksty omawiające prawne aspekty działalności mediów, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, czy też zagadnień z dziedziny praw człowieka.

Fragment Wstępu


Wstęp (Joanna Marszałek-Kawa)

Maciej Siwicki
Dziennikarz w świetle ustawy prawo autorskie

Marek Ciecierski
Media a bezpieczeństwo informacji prawnie chronionych

Wojciech Stankiewicz
Media a demokracja w społeczeństwie informacyjnym

Karolina Julia Helnarska
Media w zarządzaniu kryzysowym

Kinga Dudzińska
Współczesne media litewskie w perspektywie transformacji systemowej

Arkadiusz Czwołek
System medialny na Białorusi. Granice swobody działalności niezależnych środków masowego przekazu

Tomasz Hoffman
Terroryzm a media

Marcin Styszyński
Al-Kaida Channel

Wojciech Stankiewicz
Internet -jako narzędzie w rękach terrorystów

Magdalena Szpunar
Egzegeza zachowań pomocniczych a e-pomoc w Internecie

Łukasz Tomczyk
Nowe media a seniorzy

Zygmunt Broniarek
Uwagi o obecnym stanie mediów

Dorota Zaworska-Nikoniuk
Co się stało z Naszą Klasą? O roli portalu społecznościowego w rzeczywistości ponowoczesnej. Refleksje socjopedagogiczne

Patryk Kaźmierczak
Polityk jako celebryta

Wojciech Maguś
Wywiad a la Żakowski

Małgorzata Adamik
Wzór redaktora: Giedroyc - Grydzewski - Turowicz

Maciej Franz
Rola komiksu historycznego jako środka przekazu obrazu przeszłości - wczoraj i dziś

Izabela Łuc
Medialne gry formę i konwencję językową na przykładzie serialu telewizyjnego "Świat według Kiepskich"

Joanna Marszałek-Kawa
Superstacja -fenomen ("osobliwość") na polskim rynku telewizyjnym

Wiesław Wacławczyk
Dziennikarz w służbie uniwersalnej idei? Kwestia praw człowieka w publicystyce Aleksandra Świętochowskiego


320 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022