ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIE DOCHODOWE RÓŻNYCH KATEGORII PODMIOTÓW NA RYNKU KAPITALISTYCZNYM


WECHTA P.

wydawnictwo: WYD UAM , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym


Celem książki jest analiza strategii dochodowych realizowanych przez różne kategorie akcjonariuszy, menedżerów, pracowników, konsumentów.

Obejmuje ona swoim zakresem problematykę określaną mianem nadzoru korporacyjnego.

W analizie strategii dochodowych autor stosuje narzędzia socjologiczne, skupiając się na wymiarach i kryteriach zróżnicowania społecznego stron stosunków kontraktowych zawiązywanych na rynku kapitalistycznym.

Przedmiotem badania są takie zagadnienia, jak: struktura dochodów i cen, koszty agencji, asymetria informacyjna, ciągłość kontraktu. Dywidenda, płaca zasadnicza, polityka cenowa są ukazane jako środki regulacji relacji między zarządcami firm a akcjonariuszami, pracownikami i konsumentami, zabezpieczające możliwości realizacji strategii dochodowych poszczególnych stron kontraktów.


WSTĘP

Rozdział 1. ORGANIZACJA PRODUKCYJNA
1.1. Stosunki własności w organizacji produkcyjnej
1.2. Stosunki kontraktowe w organizacji produkcyjnej
1.3. Kontraktowo-własnościowa koncepcja organizacji produkcyjnej

Rozdział 2. POLITYKA DYWIDENDOWA W STRATEGIACH DOCHODOWYCH AKCJONARIUSZY I ZARZĄDCÓW SPÓŁEK PUBLICZNYCH
2.1. Dochodowa funkcja dywidendy
2.2. Funkcja dywidendy w redukowaniu kosztów agencji
2.3. Funkcja dywidendy w przełamywaniu asymetrii informacyjnej
2.4. Funkcja dywidendy w utrzymywaniu stabilnego składu akcjonariuszy

Rozdział 3. POLITYKA DYWIDENDOWA A POZYCJE AKCJONARIUSZY W STRUKTURZE SPOŁECZNEJ

Rozdział 4. PŁACA ZASADNICZA W STRATEGIACH DOCHODOWYCH PRACOWNIKÓW I WŁAŚCICIELI ORGANIZACJI PRODUKCYJNYCH
4.1. Dochodowa funkcja płacy zasadniczej
4.2. Funkcja płacy zasadniczej w redukowaniu odpowiedzialności finansowej pracowników
4.3. Funkcja płacy zasadniczej w przełamywaniu asymetrii informacyjnej
4.4. Funkcja płacy zasadniczej w utrzymywaniu pracowników w organizacji produkcyjnej

Rozdział 5. ZRÓŻNICOWANIE PŁACOWE W KLASACH PRACOWNIKÓW NAJEMNYCH
5.1. Składniki siły roboczej pracowników najemnych
5.2. Partycypacja pracowników najemnych we wspólnej własności siły roboczej

Rozdział 6. POLITYKA NISKICH CEN W STRATEGIACH DOCHODOWYCH KONSUMENTÓW I ZARZĄDCÓW ORGANIZACJI PRODUKCYJNYCH
6.1. Funkcja nabywcza obniżek cenowych
6.2. Funkcja obniżek cenowych w redukcji ograniczeń ofertowych
6.3. Funkcja obniżek cenowych w redukcji asymetrii informacyjnej
6.4. Funkcja polityki niskich cen w utrzymywaniu konsumentów na rynku

Rozdział 7. POLITYKA NISKICH CEN A POZYCJE KONSUMENTÓW W STRUKTURZE SPOŁECZNEJ

Rozdział 8. SPOSOBY REDUKCJI RYZYKA W ŚWIADOMOŚCI KREDYTOBIORCÓW HIPOTECZNYCH
8.1. Pozycja kredytobiorców w strukturze społecznej
8.2. Strategie i efekty redukujące poczucie ryzyka w świadomości kredytobiorców hipotecznych

ZAKOŃCZENIE
ZAŁĄCZNIK
BIBLIOGRAFIA
INDEKS NAZWISK
INCOME STRATEGIES OF DIFFERENT CATEGORIES OF ENTITIES ON THE CAPITALIST MARKET (Summary)


244 strony, Format: 24.0x16.9, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022