|
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM PERSPEKTYWA INDYWIDUALNYCH UŻYTKOWNIKÓW
BARTOSIK-PURGAT M. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 47.25 Twoja cena 44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
Perspektywa indywidualnych użytkowników
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym.
Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych –
wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach.
Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka
przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech,
Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji).
Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów
społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych
wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy
chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz
wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
1.1. Charakter mediów społecznościowych
1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych
1.2.1. Komunikatory internetowe
1.2.2. Serwisy społecznościowe
1.3. Zalety i wady "bycia connected"
1.4. Media społecznościowe na mapie świata - z uwzględnieniem badanych krajów
1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie -
generalne statystyki
1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach
1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?
Różnice między generacjami X, Y i Z
ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym
2.1. Specyfika badań międzynarodowych
2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych
na rynkach zagranicznych
2.2.1. Charakter badań
2.2.2. Zakres przestrzenny
2.2.3. Metoda badawcza
2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość
2.2.5. Ograniczenia badania
2.3. Charakterystyka badanej próby
2.3.1. Charakterystyka respondentów
2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych
ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych
użytkowników - wyniki badań międzynarodowych
3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów
3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji
3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki
3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks
Media społecznościowe - wykorzystanie
Media społecznościowe a zachowania konsumenta
166 stron, Format: 16.0x22.9, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|