|
WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I TOWAROZNAWSTWA ŻYWNOŚCI SYSTEMY METODY NARZĘDZIA
GRUDOWSKI P. SZPAKOWSKA M. BRODNICKA E. MARJAŃSKA E. CELMEROWSKI Z. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 54.00 Twoja cena 51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności
Systemy, metody, narzędzia
Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania
jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne.
Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa
i towaroznawstwa produktów żywnościowych.
Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i
studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego,
zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa.
Wykaz najważniejszych skrótów
Wprowadzenie
Rozdział 1. Podstawy zarządzania projakościowego
1.1. Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Wybrane kategorie instrumentarium zarządzania jakością
1.3. Systemy zarządzania oparte na kryterium jakości
1.4. Podejście procesowe
1.5. Integracja normatywnych systemów zarządzania
1.6. Aspekty ekonomiczne związane z jakością
Rozdział 2. Wybrane systemy związane z jakością i bezpieczeństwem żywności
2.1. Istota bezpieczeństwa żywności
2.2. Programy warunków wstępnych
2.3. System HACCP
2.4. Norma ISO 22000
Rozdział 3. Metody badania preferencji i satysfakcji konsumenta produktów
żywnościowych
3.1. Istota badań satysfakcji konsumenta
3.2. Badania sondażowe
3.3. Wybrane metody sensorycznych badań konsumenckich
3.4. Metoda EsSENSEt profile i metoda MUSA
3.5. Metoda CSI
Rozdział 4. Statystyczne metody doskonalenia procesów
4.1. Istota doskonalenia procesów z użyciem metod statystycznych
4.2. Analiza regresji
4.3. Projektowanie eksperymentów
Rozdział 5. Przykłady zastosowań wybranych metod w zarządzaniu jakością i w
towaroznawstwie
5.1. System HACCP dla nowego dania serwowanego w restauracji
5.2. Konsumencka ocena sensoryczna metodą parzystą za pomocą testu dwustronnego
5.3. Metoda EsSENSE Profilet w badaniach konsumenckich
5.4. Metoda MUSA w analizie satysfakcji konsumentów z produktu żywnościowego
5.5. Ocena satysfakcji konsumentów wybranych win metodą CSI
5.6. Tworzenie i weryfikacja prostego modelu regresyjnego
5.7. Tworzenie i weryfikacja modelu regresji wielorakiej
5.8. Zastosowanie metody projektowania eksperymentów DOE
Podsumowanie
Bibliografia
Załączniki
Spis tabel i rysunków
198 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|