ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I TOWAROZNAWSTWA ŻYWNOŚCI SYSTEMY METODY NARZĘDZIA


GRUDOWSKI P. SZPAKOWSKA M. BRODNICKA E. MARJAŃSKA E. CELMEROWSKI Z.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności

Systemy, metody, narzędzia


Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne.

Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych.

Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa.


Wykaz najważniejszych skrótów
Wprowadzenie

Rozdział 1. Podstawy zarządzania projakościowego
1.1. Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Wybrane kategorie instrumentarium zarządzania jakością
1.3. Systemy zarządzania oparte na kryterium jakości
1.4. Podejście procesowe
1.5. Integracja normatywnych systemów zarządzania
1.6. Aspekty ekonomiczne związane z jakością

Rozdział 2. Wybrane systemy związane z jakością i bezpieczeństwem żywności
2.1. Istota bezpieczeństwa żywności
2.2. Programy warunków wstępnych
2.3. System HACCP
2.4. Norma ISO 22000

Rozdział 3. Metody badania preferencji i satysfakcji konsumenta produktów żywnościowych
3.1. Istota badań satysfakcji konsumenta
3.2. Badania sondażowe
3.3. Wybrane metody sensorycznych badań konsumenckich
3.4. Metoda EsSENSEt profile i metoda MUSA
3.5. Metoda CSI

Rozdział 4. Statystyczne metody doskonalenia procesów
4.1. Istota doskonalenia procesów z użyciem metod statystycznych
4.2. Analiza regresji
4.3. Projektowanie eksperymentów

Rozdział 5. Przykłady zastosowań wybranych metod w zarządzaniu jakością i w towaroznawstwie
5.1. System HACCP dla nowego dania serwowanego w restauracji
5.2. Konsumencka ocena sensoryczna metodą parzystą za pomocą testu dwustronnego
5.3. Metoda EsSENSE Profilet w badaniach konsumenckich
5.4. Metoda MUSA w analizie satysfakcji konsumentów z produktu żywnościowego
5.5. Ocena satysfakcji konsumentów wybranych win metodą CSI
5.6. Tworzenie i weryfikacja prostego modelu regresyjnego
5.7. Tworzenie i weryfikacja modelu regresji wielorakiej
5.8. Zastosowanie metody projektowania eksperymentów DOE

Podsumowanie
Bibliografia
Załączniki
Spis tabel i rysunków


198 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022