ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

HUMANISTYCZNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA W BIZNESIE


SMID W.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie


Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.

Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi.

W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.


Słowo wstępne

1. Założenia ontyczne komunikowania w biznesie
2. Ogólna i szczegółowa charakterystyka kontekstu biznesowego
3. Psychologiczne aspekty komunikowania biznesowego
4. Socjologiczne aspekty komunikowania biznesowego
5. Aspekty religijne i mistyczne w komunikacji biznesowej
6. Elementy sztuki w komunikacji biznesowej
7. Aspekty symboliczne w komunikowaniu biznesowym
8. Ekspresja teatralna w komunikacji biznesowej
9. Aspekty kreatywności w komunikacji biznesowej
10. Kultura i sukces w komunikowaniu biznesowym
11. Mity językowe w mediach i biznesie


294 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022