ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA KATOLICKIE W POLSKIM SYSTEMIE MEDIALNYM


GUZEK D.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media katolickie w polskim systemie medialnym


Chociaż w naukowych opracowaniach z zakresu mediów w Polsce poświęcono sporo miejsca na analizę katolickich środków przekazu, problematyka ich struktury oraz jej roli w systemie medialnym nie była podejmowana. Tymczasem okres dwudziestu pięciu lat od rozpoczęcia transformacji ustrojowej wyraźnie wskazuje, że specyfika mediów katolickich sprowadza się nie tylko do ich zawartości i własnej doktryny, lecz również specyficznej struktury.

Fragment Wstępu


WSTĘP  7

Rozdział I
Teoretyczne podstawy badań nad mediami katolickimi w ramach systemu medialnego . 11
1.1. Systematyzacja de" nicji systemu medialnego  12
1.2. Systematyzacja de" nicji mediów katolickich  21
1.3. Założenia katolickiej doktryny medialnej . 28
1.4. Struktura mediów na tle pojęć „system medialny” oraz „media katolickie”   41

Rozdział II
Zarys polskiego systemu medialnego 45
2.1. Uwarunkowania prawno-polityczne funkcjonowania mediów periodycznych . 45
2.2. Rozwój skoncentrowanej struktury systemu medialnego w Polsce . 58
2.3. Koncentracja prasy periodycznej . 65
2.4. Media audiowizualne jako element stabilizujący koncentrację . 87
2.5. Udział nowych mediów w koncentracji systemu medialnego  98
2.6. Modelowe ujęcie korporacyjnej koncentracji systemu medialnego  105

Rozdział III
Rozwój i ukształtowanie struktury mediów katolickich w Polsce . 111
3.1. Uwarunkowania systemu medialnego a funkcjonowanie mediów katolickich w latach 1989–1999   111
3.2. Petry" kacja struktury mediów katolickich po 1999 r.  122
3.3. Analiza struktury mediów katolickich – procedura badawcza  127
3.4. Kluczowe elementy struktury przestrzennej katolickiej prasy periodycznej  130
3.5. Kompozycja struktury własności katolickiej radiofonii  145
3.6. Struktura mediów katolickich w warunkach cyfrowej rewolucji .156

Rozdział IV
Media katolickie w ramach polskiego systemy medialnego . 163
4.1. Kompozycja układu przestrzennego prasy katolickiej w Polsce  163
4.2. Katolicka radiofonia i telewizja w układzie strukturalno-przestrzennym  176
4.3. Media katolickie w ramach komunikacji lokalnej . 191
4.4. Media katolickie w regionalnej komunikacji medialnej . 202
4.5. Media katolickie w komunikacji medialnej na poziomie ogólnokrajowym  217

Podsumowanie . 227
Bibliografia . 235
Aneks . 251
Katalog mediów katolickich w polskim systemie medialnym . 279
Streszczenie  359
Summary . 361
Indeks nazwisk . 363


367 stron, Format: 15.5x22.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022