ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.25 37,29   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE I REALIZACJA STRATEGII MARKETINGOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWA STUDIA PRZYPADKÓW


GRZEGORCZYK W. RED.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 39.25 Twoja cena  37,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Studia przypadków


Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem.

Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.

Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.


Wstęp 7

Wojciech Grzegorczyk, Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa 11
Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska, Innowacyjność małej firmy jako determinanta jej sukcesu rynkowego 39
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwań e-marketingu – kiedy jest szansą, a kiedy zagrożeniem? 65
Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk, Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych 79
Magda Kalińska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podejście wieloaspektowe 107
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Niekonwencjonalny sposób zaangażowania klienta instytucji kulturalnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi 123
Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Strategia obsługi pacjenta na przykładzie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej 149
Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – błękitny ocean czy realne zagrożenie? 175
Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion 203
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA” 225
Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technologicznym cyklu życia – na przykładzie aktywnego lusterka dla motocyklistów 247


266 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022