ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

25 DOBRYCH PRAKTYK ZARZĄDZANIA KTÓRE ZWIĘKSZĄ ZYSKI PLACÓWKI MEDYCZNEJ


wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 69.89 Twoja cena  66,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

25 dobrych praktyk zarządzania które zwiększą zyski placówki medycznej


25 dobrych praktyk zarządzania, które zwiększą zyski placówki medycznej to publikacja, dzięki której menedżer placówki zdrowia dowie się, po jakie dobre praktyki z innych placówek warto sięgnąć, aby podnieść efektywność zarządzanego przez siebie gabinetu, przychodni lub szpitala i zwiększyć przychody z działalności leczniczej.

Wśród prezentowanych praktyk menedżerowie znajdą podpowiedzi, jak wdrażać nowoczesne systemy zarządzania, jak kupować sprzęt medyczny, jakie współpracować z personelem, aby pozyskać jego zaangażowanie do realizacji projakościowych przedsięwzięć.

Dzięki książce pt. „25 dobrych praktyk zarządzania, które zwiększą zyski placówki medycznej” Czytelnik pozyska praktyczne informacje, jak zarządzać gabinetem, przychodnią lub szpitalem, aby osiągać lepsze efekty finansowe. Znajdzie w niej użyteczne rozwiązania dostępne dla każdego typu placówki medycznej.

Z poradnika Czytelnik dowie się, jak:

- zastosować nowatorskie metody zarządzania,
- dotrzeć z ofertą do większego grona klientów,
- kupować nowoczesną aparaturę i usługi,
- współpracować z dostawcami, aby uzyskać dostęp do najlepszych ofert na rynku.


Rozdział 1. 4 wskazówki, jak bezpiecznie przechowywać dane medyczne
1.1.Wynajmij serwer dedykowany od zewnętrznego usługodawcy
1.2.Wirtualny serwer dzielony to też praktyczne rozwiązanie
1.3.Przyjrzyj się serwerom w chmurze
1.4.Lokalizacja e-dokumentacji poza siedzibą nie zawsze atutem

Rozdział 2. Umowa powierzenia chroni przed nieuczciwymi Wykonawcami
2.1. Zwracaj uwagę, komu powierzasz dane
2.2.Kluczowe zapisy w umowie powierzenia danych

Rozdział 3. Przestrzeganie standardów bezpieczeństwa poprawia jakość obsługi pacjenta
3.1.Personel ważnym ogniwem kultury bezpieczeństwa
3.2.Kierownictwo przyczynia się do utrzymania kultury bezpieczeństwa
3.3.Menedżer ma wiele możliwości działania

Rozdział 4. Zintegrowany system zarządzania daje oszczędności
4.1.Myślenie zintegrowane procentuje
4.2.Oszczędzanie przez sumowanie
4.3.Warto dokonać oceny ryzyka zawodowego

Rozdział 5. Planowanie minimalizuje ryzyko przeszacowania kosztów informatyzacji
5.1.Upewnij się, że angażujesz właściwe osoby
5.2.Wybierz formę systemu wdrożenia
5.3.Sprawdź, jaką cenę oferują dostawcy
5.4.Oceń, jak wdrożenie wpłynie na bieżącą pracę

Rozdział 6. Sprzętu i oprogramowania nie warto kupować na zapas
6.1. Zadbaj o stabilność systemu informatycznego
6.2. Kupując serwery i macierze, przyjrzyj się ich jakości
6.3.Wybieraj urządzenia bardziej funkcjonalne
6.4. Czas ma znaczenie także dla budżetu

Rozdział 7. 5 sposobów na uzyskanie wydajnego systemu informatycznego
7.1. Zaplanuj sprawne zarządzanie terminami wizyt
7.2.Rozważ wdrożenie e-asystentów dla lekarzy
7.3.Rozwijaj technologicznie zarządzanie kartotekami
7.4.Usprawniaj tworzenie raportów
7.5.Zapewniaj optymalne kanały komunikacji z personelem

Rozdział 8. Leasing umożliwi testy sprzętu medycznego
8.1.Leasing ułatwia dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań
8.2.Prywatnym placówkom łatwiej leasingować
8.3.W Skierniewicach ponadto dokształcono personel

Rozdział 9. Szafa lekowa upraszcza nadzór nad szpitalną apteką
9.1. Zmiany rozpocznij od apteczki oddziałowej
9.2. Monitoring leków warto uprościć
9.3. przyszłości spojrzysz na aptekę jej własnymi oczyma

Rozdział 10. Efektywność systemu zarządzania zależy od sposobu jego wdrożenia
10.1. Wykonawcę wybieraj spośród personelu lub zlecaj innym
10.2. Niska cena wdrożenia nie gwarantuje efektywnego systemu
10.3. Bądź gotowy na sukces, ale też na porażkę

Rozdział 11. Zawarcie w umowie najmu precyzyjnych zapisów chroni przed niepotrzebnymi wydatkami
11.1. Sprawdź, jakie obowiązki musisz spełnić, zanim podpiszesz
11.2. Wybierz lokal dostosowany do potrzeb
11.3. Umowa najmu powinna zawierać równościowe zapisy
11.4. W umowie trzeba jednoznacznie opisywać jej warunki

Rozdział 12. Badania satysfakcji pacjenta podpowiadają, jak zbudować ofertę usług
12.1. Chcesz zmienić ofertę, zapytaj pacjenta czego potrzebuje
12.2. Podstawą kwestionariusza jest dobrze sformułowane pytanie
12.3. Wnikliwie analizuj odpowiedzi
12.4. Użyj tej metody, która jest najlepsza dla placówki

Rozdział 13. Zdalna konsultacja sposobem na usprawnienie współpracy z pacjentem
13.1. Telemedycna daje więcej możliwości
13.2. 5 sposób unikania kolejek do lekarza
13.3. Przyszłością są całodobowe centra monitoringu pacjenta

Rozdział 14. Zmianę nawyków personelu można zainicjować pilotażem
14.1. Na początku jest zawsze opór
14.2. Przeprowadź pilotaże z udziałem animatorów zmian
14.3. Menedżer-dyrektor jest liderem zmiany
14.4. Animatorzy zmian rozbijają twarde głowy
14.5. Podczas zmiany bądź wśród personelu
14.6. Pierwsze sukcesy zmotywują do dalszego działania

Rozdział 15. Lean Healthcare optymalizuje straty w placówce
15.1. Lean – metoda na zysk przez porządkowanie
15.2. Dbaj, aby było sprawniej i efektywniej
15.3. Określ cel, zanim zastosujesz metodę
15.4. Pomyśl o koncepcji łańcucha wartości w ochronie zdrowia

Rozdział 16. Wybierz konsultanta do wdrożenia systemu jakości, a zyskasz pewność, że jest on optymalnie opracowany
16.1. Zewnętrzny konsultant może dostrzec więcej, ale nie wszystko
16.2. Optymalizacja optymalizacji nierówna
16.3. Realizacja programu to wspólna praca

Rozdział 17. Nie wprowadzaj programu naprawczego, jeśli obejmuje tylko wynagrodzenia
17.1. Menedżer nie wypełni luki pokoleniowej
17.2. Programy naprawcze nie mogą obejmować tylko wynagrodzeń
17.3. Warunki pracy negocjuj także z najlepszymi

Rozdział 18. Zarządzanie zasobami ułatwia organizację pracy
18.1. Zarządzanie operacyjne – miara skuteczności menedżera
18.2. Zorientowany na zasoby menedżer wie, czym dysponuje
18.3. Skuteczny menedżer dzieli się informacjami
18.4. Nie bój się pionierskich rozwiązań

Rozdział 19. Benchmarking skutecznie wspomaga procesy decyzyjne
19.1. Menedżerskie czynniki sukcesu
19.2. Benchmarking podpowiada rozwiązania
19.3. Korzyści z analizy porównawczej
19.4. Ucz się na cudzych błędach
19.5. Celem benchmarkingu nie jest szpiegostwo

Rozdział 20. Skoordynowana opieka medyczna obniża koszty obsługi pacjenta
20.1. Strategia medyczna usprawnia działanie personelu
20.2. Pacjent ma od razu dostęp do wielu lekarzy
20.3. Szpital wydaje mniej, bo leczy krócej i bezpieczniej

Rozdział 21. Wdrażając do oferty pakiety abonenckie, zwiększysz przychody dla placówki
21.1. Klienci abonamentów szukają w sąsiedztwie
21.2. Buduj partnerstwa z rynkowymi pewniakami
21.3. W abonamencie lekarz rodzinny lub badanie sezonowe

Rozdział 22. Pobieranie opłat od rodziców sposobem na pokrycie kosztów ich pobytu w szpitalu
22.1. Opłaty za pobyt rodzica nie powinny być wygórowane
22.2. Gdy nie ma kosztów, nie ma też opłaty
22.3. Menedżer informuje rodziców, jak liczy opłatę

Rozdział 23. Udział personelu w działaniach prospołecznych promuje usługi placówki zdrowia
23.1. Przychodnia i szpital społecznie odpowiedzialni
23.2. Placówka medyczna działa na rzecz społeczeństwa
23.3. Zaangażowanie pracowników kluczem do sukcesu także CSR

Rozdział 24. Internetowe metody prezentacji usług nowym sposobem budowania wizerunku
24.1. Wirtualna „realna” wizyta w gabinecie lekarskim
24.2. Promocja tylko z udziałem specjalistów
24.3. Publikacje prasowe też wpływają na pozycjonowanie
24.4. Internet lubi rankingi i oceny
24.5. Vlog i mikroblogi otwierają nowe możliwości kontaktu z pacjentem

Rozdział 25. Sekretarka medyczna – etat, który na siebie zarabia
25.1. Drogi etat, ale też duże efekty
25.2. Sekretarka odpowiada za gabinet
25.3. Multizadaniowość procentuje

Podstawa prawna


112 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022