ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 65.59 62,31   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI ZORIENTOWANEJ PROCESOWO


POTOCZEK N.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 65.59 Twoja cena  62,31 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo


Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management.

Zaproponowane modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi łączy doświadczenia oraz potrzeby współczesnych organizacji, które dostrzegły konieczność procesowego przeorientowania.


Wstęp
Aktualność i znaczenie problematyki badań
Problemy oraz cele badawcze
Założenia badawcze
Zakres prowadzonych badań
Metoda badań
Struktura treści
Podziękowania

1. Zarys koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej
1.1. Źródła reorientacji procesowej organizacji
1.2. Funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej
1.3. Konstruowanie systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej
1.3.1. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi
1.3.2. Kształtowanie warunków organizacyjnych
1.3.3. Kształtowanie warunków personalnych
1.3.4. Realizacja strategii zzl w procesach
1.3.5. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej

2. Organizacyjne i personalne uwarunkowania realizacji celów biznesowych
2.1. Model organizacji procesowej
2.1.1. Przesłanki kształtowania modelu organizacyjnego
2.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej
Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z.o.o
2.2. Model kompetencji
2.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji
2.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo
2.2.3. Proces oceny kompetencji
Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International
2.3. Model wynagradzania
2.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy
Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A
2.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu
Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska
2.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego

3. Zarządzanie procesami personalnymi
3.1. Modele i standardy procesów personalnych
Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A
Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ "Baltona" S.A
3.2. Hierarchia i architektura procesów
Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A
Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A.
3.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów
Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A
3.4. Ocena dojrzałości procesów

4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej
4.1. Poziomy i kierunki doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi
4.2. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych
4.3. Kształtowanie kultury organizacji procesowej

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


208 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022