|
JAK WYGRAĆ PRZETARG PORADNIK DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM
GAWROŃSKA-BARAN A. wydawnictwo: INFOR , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 55.10 Twoja cena 52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak wygrać przetarg
Poradnik dla małych i średnich firm
Z lektury Czytelnik dowie się:
Po pierwsze, gdzie szukać ogłoszeń oraz informacji o przetargach, jak
interpretować zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), jak „mierzyć
siły na zamiary” – czyli jak przystąpić do przetargu razem z inną firmą, jak
polegać na potencjale innej firmy, a także na jakich warunkach korzystać z podwykonawców.
Po drugie, wykonawca znajdzie instrukcje, jak przygotować ofertę w taki sposób, by była
atrakcyjna i wolna od błędów, jak i kiedy zadawać pytania, jak skompletować potrzebne
oświadczenia i dokumenty oraz przejść przez całą procedurę przetargu.
Po trzecie, poradnik wyjaśnia ważne kwestie finansowe – warunki, terminy i zasady
zwrotu wadium, kwestie wymaganych gwarancji, możliwe konsekwencje finansowe w przypadku
niedotrzymania warunków postępowania, a także możliwość otrzymania zaliczek na
poczet realizacji zamówienia.
W książce przedstawiono krok po kroku całą procedurę konstruowania oferty
wykonawcy – od formularza ofertowego, poprzez terminy i możliwości zmian, aż do
warunków jej odrzucenia przez zamawiającego.
Opis poszczególnych trybów udzielania zamówień pozwoli z kolei na odpowiednie
przygotowanie się do wykonania niezbędnych w danym trybie czynności. Czytelnik znajdzie
tez praktyczne porady na temat środków ochrony prawnej, środków zaskarżenia oraz
terminów na wnoszenie odwołań i skarg.
Publikacja zawiera uchwalone w 2016 r. roku zmiany w Prawie zamówień publicznych,
mające na celu ułatwienie przystępowania do przetargów publicznych małych i średnim
firmom.
120 stron, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|